HEE Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei alle sammen har kjøpt meg et kabinett som heter aero s203deluxe som er sikkert et fin og kabinett Har et asus p4pe gb sata raid firewire++ geil golden dragon 256 Probleme at spacerne bygger de så mye opp at tillegskortene mine sik som firewire kort(som følger med mainbordet) og skjermkort ikke kommer helt nedi slottene de kommer i kontakt med hovedkortet først. (dette er sinnsykt iriterende skulle jo lissom montere opp p4 min i denne maskina som jeg har endeligen fått til og vrike ) Hvordan fixer jeg dette ? har ring 3dfxcool.no og prøvd og få svar men de tar ikke telefonen (de gjorde det før i dag men) mindre spacere eller ? (link til et likt kabinett ikke det samme men et som ligner http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet490.htm) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har samme kabinettet. Endte med at jeg på en magisk måte klarte å feste nylon knotter på de opphevede skruehullene og brukte derfor ikke spacere. Kortet kom litt lengre ut enn det skulle, men ikke så mye som med spacere. Har også prøvd uten noe i det hele tatt ,men over det lengre løp tok jeg ikke risken. Legg noen nylon skiver eller noe annet som ikke er for tykt og ikke leder strøm på skruehullene. Lim de om de sklir ned (Tror du bare skal lime med en gang) Men for sikkerhets skyld prøv å se hvordan hovedkortet kommer i forhold til kabinettet. Jeg måtte bøye å tøye I/O platen litt for å den i riktig stilling i forhold til kortet. Akkurat hvorfor det er slikt klør jeg meg hardt i bakhodet på. Er jo helt umuligt å få plass når man bruker spacere, og når det følger med spacere med kabinettet så lurer jeg på om designerne til Aerocool har smakt litt for mye på whiskeyen de sipper på. Lykke til :wink: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har samme kabinettet jeg også.. Funker mega her. Har ikke hatt noen problemer med det... Har AMD system, så jeg vet ikke hvordan det er med P4 Lenke til kommentar
HEE Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 ja nå har jeg testet med et annet mainboard dette funket heller ikke venter på svar fra 3dfxcool.no ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå