Kezha Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Som andre har nevnt håper jeg kvaliteten er OK har mange duppeditter men mest PC, så for min del er alt fra 720 og opp ok hehe, men tja. hvem vet. Passer fint at det kommer i Oktober når jeg nettopp har kommet tilbake fra ferie Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det er jo litt begrensing i hvilken båndbredde de kan sende om mange skal får nytte av dette. Husk at HD-sendingene til NRK bruker ca 18 - 20 Mbit/s båndbredde (TV-sendingene). På nett må man nok legge seg på rundt 3 - 4 Mbit/s pr dato, selv om det sikkert er mulighet med noe dynamisk båndbredde. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Spotify var slutten for pirat tiden når det kom til musikk og no er vi også på vei til å få et sikkerlig tilbud for oss som liker å se på tv serie. 1 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Så du kan faktisk sjå HBOnordic online utan å måtte ha det på TVen, slik som i USA? Genialt at dei endeleg har skjønt det! Amerikanerne må hate oss like mye som de hater HBO nå ^^ 2 Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Samme innhold? Bare timer etter de blir tilgjengelig i statene? ENDELIG, en tjeneste som leverer! Om det så blir "så mye som" 70kr/mnd kunne jeg likevel betalt det dobbelte, lett. Fantastisk! Det eneste jeg kommer til å savne, som jeg nå savner av Netflix, er en egen applikasjon så man slipper å bruke nettleseren. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kjekt at du kan bruke det for å supplere på Smart-TV da. Ikke alltid det er like moro å se filmer og slikt på 15" skjerm... Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 om det blir i hd så blir det en gledens dag Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 GODE nyheter. Prisen er helt riktig også. Håper det blir slik at når seriene går på natten i USA kan vi se dem dagen etter når vi kommer hjem fra jobb. Betaler heller om løsningen er god enn å laste ned. 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvis HBO har avtale med NBC så betyr det kanskje at vi kan få RAW live/live-on-tape også da Jeg antar at de da må inngå en avtale med WWE for å få det til. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 For et fantastisk bilde som brukes her. Herlig! 2 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 I motsetning til de fleste andre håper jeg på at det finnes noe i lav kvalitet,ikke bare er 720p og oppover. Ellers går det direkte til ulovlige kilder for meg, gidder ikke vente i evigheter på å få sett noe. Når neste sesong GoT kommer vil jeg helst kunne komme hjem og se neste episode, ikke måtte vente ørten timer på at den skal laste... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nordiske kunder vil kunne få tilgang til seriene på to ulike måter. Enten kan du gå til HBOs nordiske nettside, hbonordic.com, hvor du kan betale en fast sum hver måned, og strømme seriene gjennom nettleseren din. Denne kan kjøpes i tillegg til streaming-tjenesten, men begge kan også kjøpes separat.Du sier det er to måter, men jeg ser bare èn. Men så står det også at det er èn skribent av artikkelen, men for meg ser det ut til at det er to. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) I motsetning til de fleste andre håper jeg på at det finnes noe i lav kvalitet,ikke bare er 720p og oppover. Ellers går det direkte til ulovlige kilder for meg, gidder ikke vente i evigheter på å få sett noe. Når neste sesong GoT kommer vil jeg helst kunne komme hjem og se neste episode, ikke måtte vente ørten timer på at den skal laste... Satser på det skal gå greit. NRK-nettTV og film-leie tjenesten "Voddler" er to gode eksempler på hvordan det kan gjøres. Begge disse kunne jeg streame i TV-kvalitet på en, tidvis ustabil, 3-4 Mb/s linje Endret 31. august 2012 av 2ball_ Lenke til kommentar
exenter2 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Seriene på HBO suger. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Dagens VOD-HD er ikke alltid i klasse med SD på TV-en en gang... Det sier litt, fordi det er ikke akkurat nytt, men det er utstyret vi sitter på. Nærmest alle PC-er er i stand til å spille av 1080p med høy kvalitet, enten det er dekodet av CPU eller GPU (GPU er å foretrekke på svakere maskiner). derfor burde de først som sist tilby streaming av lavkvalitets materiale og la oss laste ned 1080p... Bare muligheten for et lite harddisklager hadde vært et stort steg. Altså muligheten til å laste ned et midlertidig lager slik at du kan se seriene uten nettilgang eller når du vil ha Blu-Ray-kvalitet. Selvsagt bør et også være mulig å bruke favorittavspilleren sin, så en plugin-API hadde vært noe. Edit: Seriene på HBO "suger" ikke. Endret 31. august 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Seriene på HBO suger. wow, det er ditt første innlegg etter 9år. Du må virkelig hate HBO for å ta deg tid til å skrive disse fire ordene. For oss som liker HBO så er dette en gledens dag. 4 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Seriene på HBO suger. wow, det er ditt første innlegg etter 9år. Du må virkelig hate HBO for å ta deg tid til å skrive disse fire ordene. Ja, det tok så lang tid å starte opp datamaskinen hans og å komme seg inn på Diskusjon.no Intel Pentium 4- 1.6GHz256MB RAM 40GB hd Nvidia Geforce2 MX 200. 64MB 3 Lenke til kommentar
exenter Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Seriene på HBO suger. wow, det er ditt første innlegg etter 9år. Du må virkelig hate HBO for å ta deg tid til å skrive disse fire ordene. Ja, det tok så lang tid å starte opp datamaskinen hans og å komme seg inn på Diskusjon.no Intel Pentium 4- 1.6GHz256MB RAM 40GB hd Nvidia Geforce2 MX 200. 64MB Oops. Jeg klarte å logge på den gamle kontoen min istedenfor denne. Jeg har faktisk oppgradert PC-en min flere ganger siden 2003 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Oops. Jeg klarte å logge på den gamle kontoen min istedenfor denne. Jeg har faktisk oppgradert PC-en min flere ganger siden 2003 Hehe, håper du har byttet ut absolutt alle komponentene Endret 31. august 2012 av Senna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå