Augusta Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ok, så i går merket jeg at fontene mine er endret, både på FB chatten, oppgavelinjen og i nettleseren. Men, skjermoppløsningen er den samme! Den står på det høyeste som den alltid har gjort. Er det noe annet som kan ha ført til denne endringen? Jeg er blank Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ok, så i går merket jeg at fontene mine er endret, både på FB chatten, oppgavelinjen og i nettleseren. Men, skjermoppløsningen er den samme! Den står på det høyeste som den alltid har gjort. Er det noe annet som kan ha ført til denne endringen? Jeg er blank Det er ikke nettleseren din det har blitt forandringer da? Gå på innstillinger i nettleseren å se om størrelsen er forandret og evt juster den slik du vil ha den. Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Nope. Det gjelder også når jeg åpner f.eks windows explorer. Skriften er endret. Nå tok jeg systemgjenopprett, men det hjalp ikke. Hvis det ikke er skjermoppløsning og ikke nettleser så skjønner jeg ikke hva som gjenstår. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 i win 7: kontrollpanel --> utseende og personalisering --> skjerm. Så endrer du skjermstørrelse til 100%, 125% eller 150%.alt etter ønske. Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Den står på 100%. Men det er fortsatt større enn hva det har vært tidligere. Har også gjenopprettet skriftstørrelsen uten at dette utgjorde noen forskjell. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Bare for å ha prøvd det også. Hold inne ctrl og trykk - i nettleseren, påvirker dette størrelsen på andre applikasjoner også som du har merket skriftendringen i? Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Det påvirker ikke størrelsen på andre applikasjoner nei. Men tusen takk for tips, alle tas imot med takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå