me1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg og en kompis skal prøve å få leie en "superbil" til skoleballet. Er det noen som vet hvor eller hvordan man kan få sittet på en lamborghini eller ferrari elns? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Problemet er at du mest sannsynlig må leie to biler. Om du bor nærme Skedsmo/Lillestrøm vet jeg om en mulighet for å leie. Endret 31. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
me1 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Oslo. Hvorfor 2?? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 De fleste superbiler er ikke laget for store familier, og har derfor meget begrenset med plass. Derfor trenger dere mest sannsynlig 2 biler, selvfølgelig avhengig av bilen dere velger. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) ^ That's why Du må jo ha en til å kjøre, så om du da leier en Lamborghini Gallardo er det bare en plass igjen i bilen. Er sikkert en forsikring på de bilene som sier at det må være en person over 25 år med lang og positiv kjøreerfaring for å kunne få lov til å kjøre en slik bil. Men ja. Er et firma på Skedsmo som leier ut superbiler. Jævlig dyrt, men noe annet kan man ikke forvente. Husker dog ikke navnet på firmaet, men så en av bilene dems her om dagen. En oransje Gallardo. Er jo ikke så langt unna Oslo det. Endret 1. september 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Eller lei en Panamera eller Ferrari FF. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er jo mulig å leie limmo som ikkje er så alt for dyrt i Oslo området, vet jobben gjorde det nå i sommer engang. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Priim skrev (På 4.9.2012 den 8.58): Det er jo mulig å leie limmo som ikkje er så alt for dyrt i Oslo området, vet jobben gjorde det nå i sommer engang. Du får leid limo på overaskende mange steder i Norge, men trådstarter etterspurte nok SUPERbiler, altså Ferrari og sånne ting. Lenke til kommentar
me1 Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Trenger kanskje ikke en lambo, men en fet porche elns.. Trenger 2 plasser bak;) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Om du ser en slik bil ute å kjøre som du gjerne kunne tenkt deg er det enkelt. 1. Ta registreringsnummeret på bilen 2. Sjekk hvem som eier den og søk på eieren 3. Spørr om han vil tjene noen kroner på å slippe to personer av på skoleballet Eventuelt hør med firmaer som selger biler, om de kunne vært interessert i noe slikt. Tvilsomt, men verdt en sjangse om dere ikke finner noen som leier ut til vanlig. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Prøv å finne en Maserati Quattroporte. Bilen har 4 seter og skiller seg en del ut fra resten av trafikken. Eventuelt en Aston Martin Rapide Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Jeg har vært på 3 skoleball. Det første ankom jeg i en Opel Zafira, til det andre hadde jeg ordnet en BMW 740i og til det tredje skoleballet hadde jeg fått tak i en Porsche 911 (996) - jeg hadde det like gøy på alle ballene. Ta bussen! Endret 7. september 2012 av Phileas Fogg 2 Lenke til kommentar
me1 Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 uTukt skrev (På 7.9.2012 den 2.25): Om du ser en slik bil ute å kjøre som du gjerne kunne tenkt deg er det enkelt. 1. Ta registreringsnummeret på bilen 2. Sjekk hvem som eier den og søk på eieren 3. Spørr om han vil tjene noen kroner på å slippe to personer av på skoleballet Eventuelt hør med firmaer som selger biler, om de kunne vært interessert i noe slikt. Tvilsomt, men verdt en sjangse om dere ikke finner noen som leier ut til vanlig. hvordan finner man ut hvem som eier den? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Send registreringsnummeret til 2282. Lenke til kommentar
me1 Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 ok takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå