shit89 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg er på utkikk etter tilbehør til min Asus TF700. Det bør da helst være så billig som mulig, og selvsagt av bra kvalitet og ikke alt for prangende design og lite smarte løsninger. Har bare funnet asus sine offisielle sleeves fra butikker i Norge, og lurer på om jeg ikke må kikke utenlands. Noen som har noe å anbefale her, evt. noen erfaringer? Takker for svar! ^KTag Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Sjekk ut følgende link: forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1664 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 http://www.aliexpress.com/item/New-Black-Folio-PU-Leather-Case-for-Asus-Eee-Pad-Infinity-TF700t-With-Keyboard-Case/594772996.html New Black Folio PU Leather Case for Asus Eee Pad Infinity TF700t With Keyboard Case Har bestilt denne selv. Beskytter både tastatur og selve pad i et. Dem sender til norge og sporringa kommer til posten.no straks dem har sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå