Glenn Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 One Call gir nå enda mer innhold i Folkepakka fra i morgen, 1 september. Nytt fast innhold fra 01.09 i Folkepakka er: 600 ringeminutter (fra 500) 600 SMS (fra 500) 600 MMS (fra 500) 1000 MB mobildata (fra 500) Månedspris: uforandret - fortsatt kr. 199,- Da er det nok bare et tidsspørsmål før konkurrentene gjør det samme. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ååå, vil ha! Stuck med binding på Telenor. Valgte det kun pga. lav totalkostnad på S3'n Tror jeg går for OneCall når bindingstia er ute Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Kjempefint at de presser mer inn i pakkene. Det er klart at de andre operatørene som f.eks Chess i mitt tilfelle vil følge etter ganske snart :-) Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Håper de øker 5GB grensen også snart... 1 Lenke til kommentar
Huni Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Nå har også Chess kastet seg på bølgen og putta mer inn i sitt SjaklMatt abonnement:) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 ser at chess og onecall tilbyr mer eller mindre samme opplegget her og vurderer å skifte til en slik løsning da det passer forbruket mitt perfekt. noen som har noen formening om hvem som er best? Lenke til kommentar
Emla Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Har ingen erfaring med Chess, men kun gode erfaringer med OneCall i 5 år. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Vi "familien" vi er to voksne og en tennåring, har brukt Chess nå i et par år og er veldig godt fornøyd. Kjempehyggelige kundebehandlere og god hjelp å få på tlf. Vi har Chess med nå 600 av alt pluss 1000 Mb data og norden pakka. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg hadde tenkt å gå for OneCall til jeg sjekka ut Chess. 348,- i mnd for 600 SMS, MMS og ringeminutter + FRI BRUK av nett. I tilegg får du med Spotify Premium (99,-/mnd) og masse anna gøy! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei. Bestilte Folkepakken idag på min nye Note 2. Det blir da min første abonnomentløsning på mobil. Er det slik at om jeg overstiger mer enn 500 sms/ringemin/MMS og 1000MB nettdata, at jeg må betale mer enn 199? Har ei søster som sier at hun har Folkepakken, men endte opp med å betale 5-600 kroner i måneden fordi hun oversteg beløpet.. men burde jo trossalt ikke være mulig å overstige når det er satt en grense? .. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Hadde det ikke vært for disse overstigerene, så hadde nok disse pakkene blitt en del dyrere. (ettersom det er de dem tjener på) De som er flinke med å passe på blir belønnet med en veldig god pakkepris. Er man ikke flink, ja så burde man selvsagt ikke velge et abonnement man overstiger, eller ha et som skalerer med bruken. Selv så må jeg ha en pakke mer enn det jeg trenger for å være sikker på at jeg ikke overstiger, og slik funker også systemet. Det er "dumdristig" å legge lista helt på grensen. Tross at telenor er jevnt over noe dyrere enn andre, så har jeg enda ikke vurdert noe annet firma grunnet at jeg ønsker: 1. Stabil virksomhet 2. En god forsikring som dekker nesten alt. (viktigste for meg) Har ved fem annledninger spart meg og kjæresten for over 25 000kr fordi deres forsikring dekker fuktskade, vannskade, knust skjerm og tyveri. Er vel rett og slett for skeptisk til forsikringen på andre selskaper. (har hatt en gang, og det var en tabbe) Endret 9. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tusen takk for et veldig bra svar, Andrull! :-) Kan jeg på noen måte ha oversikt over SMS/MMS/RING/NETT, og passe på at jeg ikke overstiger på noen måte? En app fra One Call eller noe slikt? Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 De fleste operatørene har begynt å lage apps for "mine sider". Bare husk at det ofte kan være en viss forsinkelse på det som står på appen/minside, spesielt mtp datatrafikk. Så jeg anbefaler alltid kunder om å laste ned applikasjoner som passer på databruken. Eller på nyere android telefoner kan en legge inn maksgrense hvor du får varsel, samt en egen grense hvor tlf slår av mobildata. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har du noen eksempler på apps som du ville anbefalt da? :-) Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvilken telefon er det? Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har du noen eksempler på apps som du ville anbefalt da? :-) OneCall, amirite? http://www.onecall.no/app/ Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har du noen eksempler på apps som du ville anbefalt da? :-) OneCall, amirite? http://www.onecall.no/app/ Tusen takk herlige deg! 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 For å holde følge med forbruket på OneCall er den Minside-appen deres helt ok, men det er bedre alternativer der ute Selv bruker jeg denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tysnes.onecallwidget Husk at du også har innebygget mulighet til å stoppe dataoverføring når du passerer en grense så lenge du har Android 4.0 og nyere (Note2 har vel det fra fabrikk..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå