Torhild Jansen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Naturens steinbed. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Enkelt og fint motiv. Rent kompositorisk liker jeg diagonalen som begynner i nedre høyre hjørne. Den motvirker et flatt inntrykk (eller uttrykk, om du vil). Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Flott komp og fine farger Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Utrolig fargerikt og nydelig steinbed du har fanget her Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Enkelt og fint motiv. Rent kompositorisk liker jeg diagonalen som begynner i nedre høyre hjørne. Den motvirker et flatt inntrykk (eller uttrykk, om du vil). Takk skal du ha Flott komp og fine farger Flott komp og fine farger Takk skal du ha Utrolig fargerikt og nydelig steinbed du har fanget her Torhild Takker så mye Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nydelig! Personlig ville jeg hatt sort bakgrunn - den litt varme tonen i berget kommer mer frem Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Nydelig! Personlig ville jeg hatt sort bakgrunn - den litt varme tonen i berget kommer mer frem Takker for kommentaren - ja jeg kan være enig i det med mørk bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg