Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fetisj for hender - er det rart?

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål til dere jenter: synes dere det er rart for en fyr å ha en fetisj for hender? Det første jeg ser etter når jeg ser en fin jente er hendene hennes, og måten hun beveger og bruker dem på.

Fotfetisj er jo relativt vanlig, men jeg har ikke inntrykk av at håndfetisj er så veldig vanlig. :S Anonym poster: f9099eba129ceb9ef761d722d7f0e48f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den grad jeg finner noe om dette på nettet i det hele tatt, virker det som om det er mest vanlig for jenter å ha en fetisj for mannehender og ikke så fryktelig vanlig andre veien (da ville nettet flommet over av websider som appellerer til nettopp dette). Det at to jenter her kimer inn og gir uttrykk for å ha denne fascinasjonen er jo morsomt i så måte. :)

Som mann er det jo først og fremst myke, feminine hender og alt det de kan finne på som setter hodet i spinn. :love: Samtidig så er det en litt flyktig greie; magien opprettholdes best hvis jeg får servert små glimt, litt sånn i forbifarten. Hvis jeg får anledning til å sitte og studere over lang tid så forsvinner noe av effekten.

Vi er rare dyr... :blush:Anonym poster: f9099eba129ceb9ef761d722d7f0e48f

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål til dere jenter: synes dere det er rart for en fyr å ha en fetisj for hender? Det første jeg ser etter når jeg ser en fin jente er hendene hennes, og måten hun beveger og bruker dem på.

Fotfetisj er jo relativt vanlig, men jeg har ikke inntrykk av at håndfetisj er så veldig vanlig. :S Anonym poster: f9099eba129ceb9ef761d722d7f0e48f

Fetisjer er utgangspunktet rare og merkelige for folk flest. Likevel er det ikke uvanlig å ha en fetisj. Hånd-fetisj er nok innenfor normalen. Jeg i likhet med folk flest forstår ikke din fasinasjon for hender, ganske enkelt fordi jeg ikke har DEN fetisjen. Sånn sett er det ikke noe å forstå....

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...