Laila - Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nærøyfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja her var det grønt og frodig. Den skummende fossen lager fin kontrast mot det grønne og 'røyken' fra fossen skaper fin stemning. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 TILLEGG: Jeg ville ha vurdert å kutte en del både oppe og nede - du kan jo skrolle litt og se selv. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Godt komp og bra teknisk gjennomført Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 frodig og grønt, solid komp. teknisk ok. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Et flott naturbilde J 1 og god helg ønkser Leif Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Imponeren bra og skarpt..detaljer sees bra..til og med en fin fin sløring fikk du med.Og Haralds forslag om kutt kan jeg henge meg på,men kanskje bare nede for min del;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 (endret) TILLEGG: Jeg ville ha vurdert å kutte en del både oppe og nede - du kan jo skrolle litt og se selv. Tusen takk for kommentarene Harald. Har lagt ved et par til med mer kutt. Ja det var utrolig frodig og mettede farger, helt innerst i Nærøyfjorden. Og det midt på dagen. Har ikke sett det sånn noen andre steder Endret 31. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Godt komp og bra teknisk gjennomført Tusen takk Wasco! Veldig hyggelig å høre. Da har jeg nok hatt flaks, selvom jeg hele tiden prøver Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 frodig og grønt, solid komp. teknisk ok. Tusen takk Fotogigen! Frodig og grønt ja, var jo på Vestlandet Var spesielt med farger her. Var her for 4-5 år siden også, og det jeg husket var de klare sterke fargene. Det samme inntrykket fikk jeg igjen denne gangen Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Imponeren bra og skarpt..detaljer sees bra..til og med en fin fin sløring fikk du med.Og Haralds forslag om kutt kan jeg henge meg på,men kanskje bare nede for min del;) Tusen takk Jan Erik! Nå må dere stoppe å skryte, hehe... ellers får jeg ikke sove i natt Et flott naturbilde J 1 og god helg ønkser Leif Tusen takk Leif! God helg til deg der nord også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg