Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bitt av flått

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Eg oppdaga nettopp at eg har blitt bitt av ein flått på overarmen, på innsida, der det er tynn hud.

Det er litt ømt rundt bittet og varmt. Det såg ut som den var starta å suge blod. Fikk desverre ikkje ut alt da eg å fjerne den, men meste parten av den er borte vekk.

Har søkt litt på nettet, og det skal vist være ein raud ring rundt bittet, men det er kanskje for tidligt å sjå etter denne ringen endå?

I går hadde eg også ein flått på magen, men denn fikk eg tatt før den beit seg fast, og har ingen merker eller ømheit der.

Det er forholdsvis masse flått her i området, men aldri blitt bitt før (som eg veit). Ein dag plukka eg av 5 flåtter av hunden (som har flåttmiddel/band på seg).

Kontakte lege? Anonym poster: bef8ab720038e014631c5b5b8ee0e9a2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følg med på såret og gå til lege om det dukkar opp eit ringforma utslett, at du føler deg sjuk, får feber eller liknande.

Du vil neppe få penicillin utan noko reaksjon uansett.

Er du skeptisk til informasjon på nettet så ringer du fastlege og får konsultasjon over telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...