Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjerteproblemer

Eloquent

Anbefalte innlegg

Har i en lengre periode lagt merke til at ofte når jeg harker (for å få opp slim fra halsen) og noen ganger når jeg hoster, så kan jeg kjenne hjertet (eller iaf. det jeg tror er hjertet) vibrere i brystet. I tillegg har jeg èn gang hver andre uke stikk i brystet som gjør det vondt å puste, men det er en overkommelig smerte.

Jeg er en gutt på 19. Jeg har ingen allergier, lever en relativt sunn livsstil og er helt normal vekt mtp. BMI. Jeg ønsker ikke å være paranoid eller hypokonder, og har heller egentlig ikke råd til unødvendige tester, så jeg lurer på om dette er helt vanlig? Finner ikke noe på nett à la dette med mine søkeord, men link for all del relaterte problemer etc om mulig.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Våknet opp i dag med smerter - lik sting(/hull som noen kaller det) - i brystregionen, mer spesifikt nærliggende stedet jeg antar hjertet er plassert. Har målt blodtrykket mitt to ganger. Første gangen (for en time siden) hadde jeg 151/80. Nå har jeg 162/73. Pulsen er normal.

Andre "symptomer" jeg har merket i det siste er tørsthet og en del magesmerter (som mer eller mindre går bort ved dobesøk).

Noe galt eller kan dette være helt normalt?

Lenke til kommentar
har heller egentlig ikke råd til unødvendige tester, så jeg lurer på om dette er helt vanlig? Finner ikke noe på nett à la dette med mine søkeord, men link for all del relaterte problemer etc om mulig.

På forhånd takk!

Teh fuck? Det er egenandelstak, så du betaler i praksis minimalt. Ta helsa di på alvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...