finfyr Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei! Har laget meg en side med nukephp, og nå sliter jeg med å logge meg på. Plutselig er det kommet slik Security Code... Noen som vet hvordan dette plutselig har kunne dukket opp? Ta en titt her da: http://www.finfyr.com/html/admin.php// Håper noen kan ta seg tid til å hjelpe. Får jo ikke oppdatert eller vett... Takk Anders ww.finfyr.com Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Ingen som forstår seg på dette? Ser for meg at jeg må slette hele dritten, og legge inn nuke på nytt... Det må uansett bli siste utvei... eller hva? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Security code skal egentlig være noen bilder som php genererer. Det kan være serveren din ikke har støtte for generering av slike bilder, men jeg antar egentlig at installasjonen din er litt "fucked up". Det ser nemlig ikke ut slik det skal. Jeg har et forslag: Kast phpnuke ut, og last ned og installer e107 i stedet. Det er faktisk enklere å sette opp, og etter min mening et bedre CMS enn phpnuke. www.e107.org - nedlasting oppe til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå