Gå til innhold

FIFA 13 vs PES 2013

JokerN_

Anbefalte innlegg

Har spilt litt FIFA 11 og FIFA 12, og sitter nå å venter på årets utgivelse.

Men har sett noen filmer på youtube av PES 2013 og syntes igrunn det også ser veldig bra ut. Har også hørt at det er veldig mye av det samme greiene.

Er det noen som veit forskjellen på disse to spillene? Fifa er jo liksom det som er mest populært, men lurer på hvorfor det har blitt slik?

http://www.youtube.com/watch?v=wHAJdgUS1w4&feature=player_embedded

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg alltid har kjøpt Fifa-spillene, har jeg tidvis syntes at PES gjorde det bedre. Nå er det dog et laangt steg i mellom, med Fifa på tronen. Ser igrunn ikke hvordan PES skal ta Fifa igjen med mindre de gjør noen drastiske endringer. EA har funnet oppskriften og jobber med å perfeksjonere den. I alle fall til neste konsollgenerasjon, spent på hva som skjer da.

Hadde såklart vært gøy med enda flere nyheter hvert år, men de burde heller arbeide med å få det til å holde seg stabilt. Spesielt med tanke på online-funksjonene.

Kan ha det gøy med begge versjonene da jeg føler de tilbyr litt variasjon, men når det kommer til stykket: Fifa over PES any day

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har spilt litt FIFA 11 og FIFA 12, og sitter nå å venter på årets utgivelse.

Men har sett noen filmer på youtube av PES 2013 og syntes igrunn det også ser veldig bra ut. Har også hørt at det er veldig mye av det samme greiene.

Er det noen som veit forskjellen på disse to spillene? Fifa er jo liksom det som er mest populært, men lurer på hvorfor det har blitt slik?

Justin bieber er populær, trenger jeg å si mer? ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noen som vet om det er Clubs på PES, slik det er på FIFA. Eller kan man bare spille one vs one-kamper på PES?

Er drittlei alle som jukser på klubbene online på FIFA 13....

Nå er eg spent, hva er det denne gangen man har klart å jukse med? Fifa spillene blir bare mer og mer latterlige for år til år. Elsket Fifa de siste årene frem til dette makkverket i år. Forferdelig dårlig flyt og veldig mye fart. Pes i år vsr et stort steg i riktig retning. Men lurer på hva folk gjør i år for å jukse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå er eg spent, hva er det denne gangen man har klart å jukse med? Fifa spillene blir bare mer og mer latterlige for år til år. Elsket Fifa de siste årene frem til dette makkverket i år. Forferdelig dårlig flyt og veldig mye fart. Pes i år vsr et stort steg i riktig retning. Men lurer på hva folk gjør i år for å jukse.

Folk jukser med å booste opp spilleren sin, slik at statsene blir mye over det vanlige. Dette gjelder både on og offlineversjonene av Be a pro!

Har spilt litt PES2013 nå og etter en del timer med Master League, liker jeg spillet mer og mer... Men sliter med å finne nordmenn online på dette!

Og lurer fortsatt på om det er online teamplay på dette. Kan liksom ikke finne dette der!!!

Lenke til kommentar

Folk jukser med å booste opp spilleren sin, slik at statsene blir mye over det vanlige. Dette gjelder både on og offlineversjonene av Be a pro!

Har spilt litt PES2013 nå og etter en del timer med Master League, liker jeg spillet mer og mer... Men sliter med å finne nordmenn online på dette!

Og lurer fortsatt på om det er online teamplay på dette. Kan liksom ikke finne dette der!!!

Var ikke det problemet fikset på Fifa 13, huser på fjorårets versjon så var det boost med Proen i Pro Clubs, Men trodde nå dette var fikset, var vel en av grunnene til at save games blir lagret i Serverne til EA og ikke på harddisk.

Lenke til kommentar

Var ikke det problemet fikset på Fifa 13, huser på fjorårets versjon så var det boost med Proen i Pro Clubs, Men trodde nå dette var fikset, var vel en av grunnene til at save games blir lagret i Serverne til EA og ikke på harddisk.

Hvis det er fikset så har de ihvertfall gjort en dårlig jobb med det....når motstanderens any-back løper forbi min spiller, med ballen i beina....ja, da er det noe galt....og jeg er ikke verdensmester, men min spiller har 86 overall! Det har neppe en any-spiller!

Lenke til kommentar

Nå bli Any spillerne litt for gode etter min smak. Synes Pro clubs var langt bedre i fjor enn i år. Er en grunn til at eg ikke har mer enn 100kamper. I forhold til i fjor der eg spilte over 1000 kamper som Any. Er allerede ferdig med klubb i år. Var mye som var dårlig. Elendig flyt, leaderboards som bare går på antall kamper og ikke stats eller gjennomsnittlig rating og altfor gode anyspillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...