60C Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg har en Lexmark X4550 WiFi printer som jeg gjerne skulle fått opp på det trådløse nettverket mitt, men dette får jeg seff ikke til. Jeg har en Linksys wireless G router. Må jeg inn i routeren og sette opp printeren for at pc`ene i husstanden min skal få kontakt med den eller hva? Dette er jeg ganske noob på. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Dette kan ordnes fra printeren. Det er i alle fall det jeg har gjort på HP-printeren her hjemme. Lenke til kommentar
60C Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Jeg har prøvd og får ikke kontakt med den via nettverket mitt? Prøvd med flere pc`er også. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Min HP-printer er koblet til det trådløse nettet mitt. Printeren har touchscreen, og med den kan jeg velge nettverk og taste passordet. Så er printeren koblet til nettverket. Jeg konfigurerte ikke routeren. Jeg koblet printeren til nettverket via touchscreenen. Endret 30. august 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
60C Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Jeg burde jo se den over trådløse enheter, og den sender nå for det er grønt på wi-fi indikatoren på fremsiden av den? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Dette er guide med en mac, men det er så og si samme http://www.iseff.com/post/165107292/how-to-wirelessly-set-up-a-lexmark-x4550-printer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå