Windoge Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er det flere Xbox spillere som har vært borti dette? Det ødelegger spillet nok til at det ikke går ann å spille videre. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg kom borti en annen game breaking bug på toget, der plutselig Lee forsvant. Faktisk er hele X360 versjonen full av bugs, jeg forstår ikke hvordan spillet kan ha bestått sertifiseringen. Pinlige greier. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Jeg kom borti en annen game breaking bug på toget, der plutselig Lee forsvant. Faktisk er hele X360 versjonen full av bugs, jeg forstår ikke hvordan spillet kan ha bestått sertifiseringen. Pinlige greier. Enig, jeg har flere ganger vært nødt til å kjøre omstart for å få spillet til å fungere. Det virker ikke som noe av dette har påvirket omtalene. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Opplevde selv at Duck var usynlig i en scene hvor katja holder han utenfor toget..Bortsett fra det så var det ikke så mye feil jeg opplevde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå