Gå til innhold

Ruter på hybel

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat har fått meg hybel og i veggen på rommet mitt er ein nettverkskabel som eg har kobla inn i stasjonærmaskina mi. Her funkar nettet veldig bra.

No har det seg slik at eg har både iPhone og ein iPad som eg gjerne skulle fått på nettet. Har googla saka mi, men ikkje funne noko klart svar på om eg berre kan kjøpe ei ruter og koble nettverksleidninga frå veggen i den?

Kan ikkje mykje om akkurat dette og hadde vore greit med litt hjelp. Og om det ikkje er mogleg å kople min eigen rutar til nettverksledninga i veggen, kva må eg gjere for å få det trådlause utstyret mitt på nett?

Takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg må få lov til å stjele tråden din litt - er det noen som vet hvordan det er med trådløst nettverk og stråling på en liten hybel? Jeg sover 3-4m fra en Airport Extreme, sunt/usunt?

Det er ikke noen påviste skader av mobil / wifi. Man har store befolkningsstudier som ikke viser noen økt kreftfare eller lignene. Men er man hypokonder, så finner en lett tusenvis av useriøse websider som sier at man skal dø... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...