Svigermors drøm Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Morn Eg kunne tenke meg eit spel som ikkje krev så mykje av dataen, helst om det kan spelast i browser og gjerne strategi-spel som går over lengre tid. Nokon som har tips til eit spel ? Har sett litt på Travian og har spelt nokon rundar før, men har no gått litt lei og søkar etter lignandes spel men gjerne anna type grafikk (altså ikkje Evony) noko alá Age of Empires. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 hei sann! de gamle command and conquer spillene er morsomme og krever ikke mye av pc'n. hvis du liker skytespill burde du prøve quake 3 eller unreal tournament 2004. krever heller ikke mye av pc'n. håper jeg hjalp deg litt i hvertfall! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Er ikke ute etter skytespill Synes Command and Conquer så ganske kjekt ut, lastes det ned eller er det i browser ? Trenger ikke nødvendigvis å være grafisk strategi spill Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Testa denne tjenesten da? Fungerer overraskende bra... http://beta.coreonline.com/ Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Fant kun 2 spel, ikkje heilt min smak slik omslaget viste, men ein skal ikkje bedømme boka/spelet etter omslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå