BX3.fubb Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hei, Jeg forsøker å få til 120hz på min bærbarpc: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757959. Grafikkortet er et Nvidia GeForce GT 630M. Jeg har koblet til en Samsung SyncMaster 2233 via en HDMI/DVI adapter, og den skjermen har jeg kjørt 120hz på helt siden jeg kjøpte den. Kjører win 7 home, et os som er helt nytt for meg, og jeg har lite erfaring med bærbare maskiner. Spørsmålet er om noen vet om dette kan fungere/eventuelt har fått til lignende tidligere? Tips og triks mottas med takk Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Den laptopskjermen er da bare 60hz? Lenke til kommentar
BX3.fubb Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Den laptopskjermen er da bare 60hz? Korrekt, men jeg kjører en 120hz samsung syncmaster som eneste skjerm, men jeg får enda ikke 120hz. Mener at det skal funke, men vet ikke hva jeg skal gjøre :S Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Dersom du bruker ekstern skjerm som eneste skjerm, er det bare å endre i nvidia kontrollpanel til 120hz under menyen "endre oppløsning." Lenke til kommentar
BX3.fubb Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Dersom du bruker ekstern skjerm som eneste skjerm, er det bare å endre i nvidia kontrollpanel til 120hz under menyen "endre oppløsning." Er ikke bare bare, når 120hz ikke kommer opp som et alternativ der. Er valg mellom 59 og 60 hz. Og ja, jeg har huket vekk "Skjul modi som denne skjermen ikke kan vise". Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Du har ikke bilde på laptopskjermen også? Altså at du bare har forlenget skrivebordet eller hva det heter. Du har sikkert ikke det, men må bare spør Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Sikker på at den laptoppen har dual-link DVI? Det funker ikke med single link DVI eller HDMI. Lenke til kommentar
BX3.fubb Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Man må visst ha DVI-dual link eller displayport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå