Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slanka meg, føler meg fortere mett...

nipohc

Anbefalte innlegg

Hei, før kunne jeg spise hele STOR pose Pasta di Napoli toro greier, lett! Nå kjennes det nesten ut som jeg skal kaste opp maten når jeg har spist alt av den normale "lille" posen. Har gått ned 20 kg, og skal ned ytterligere 15 kg. Men merker at siden jeg over tid så takler magen min ikke så mye mat lenger, jeg forstår ikke. Endrer selve magesekken seg over tid hvis du spiser lite over lang tid? Og hvis jeg skal ned ytterligere 15 kg kommer magesekken til å bli enda mindre?!?!?

Og en vanlig pose pasta de napoli, den lille, dere tynne. Klarer dere å spise det uten noen problemer? Eller eter dere bare halve?

Takk for svar. Kjenner ingen tynne som eter pasta de napoli

Dere må forstå, jeg kunne spise mye før, alvorlig mye... jeg tror jeg egentlig har innsett at jeg ikke har lavere forbrenning enn andre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men for en normal person 1 pakke napoli pasta greier er for mye? hva skal jeg gjøre med alt hvis jeg ikke eter det? :(

Er vel bare å pakke det inn i en plastboks og fyre opp mikroen senere?

Går fint an å fryse det ned også.

Regner med at du trener en del siden du går ned i vekt,og da ville ikke jeg basert kostholdet på posemat,da mye sånt inneholder alt for mye salt og andre ting man ikke trenger så mye av.

Kjør heller en linje der du lager maten selv,for da lærer du etterhvert å lage mat både sunt og raskt,tar meg ca. 10 minutter å lage en porsjon med for eks. hjemmelaget pasta de napoli(fersk pasta,skinke,krydderurter,fløte og kanskje en ost for ekstra smak).

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å lage lapskaus hvis du er enslig og har god plass i fryseren. Lag en gigantisk porsjon med masse grønnsaker, kjøtt, noen poteter og noe buljong. Frys ned i porsjoner og varm opp. Lapskaus smaker faktisk bedre etterhvert også (hører jeg hele tiden fra folk som digger lapskaus og som har spist masse av min).

Supersunt, og skikkelig billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...