Rolfemann Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Du vil ikke tro hva Google-bilen får med seg. De sykeste bildene i Google Street View Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Father: "Happy 18th birthday son. Here is your present. Sorry i couldn't get you the rocket launcher you wanted. " Son: "But daddy, Ivan got a T-90S for his 18th birthday." Comrade: "You unappreciative bastard, Yegor's family could only afford a land mine" Father: "Haha i was kidding your rocket launcher is inside your new tank my son" Russia is not a country, it's a lifestyle... Endret 30. august 2012 av Agentspoon 8 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Kan det være en slags dobbelteksponering som har foregått her mens bilen sto i ro, eller er det bare noen som er kledd likt? Artig, det blir sikkert en del freaky photos når man tar så mange som Google tar. Endret 30. august 2012 av -sparks- 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Dere glemte disse to http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Dette-burde-vi-alle-gjore-1770410.html 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 jeg satt i over 1 time og lette etter meg selv for en stund siden:P fant meg ikke da.. Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 "Du vil ikke tro.." Er dette itavisen eller..? 6 Lenke til kommentar
vgard Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Når jeg leste artikkelen kom jeg på en annen snodig hendelse. Bilen til Finn tok bilder av bilen til Google som tok bilder av bilen til Finn.. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/google-og-finn-leker-katt-og-mus-i-kampen-om-gatebildene-3134670.html Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kan det være en slags dobbelteksponering som har foregått her mens bilen sto i ro, eller er det bare noen som er kledd likt?Artig, det blir sikkert en del freaky photos når man tar så mange som Google tar. Kan være to som er likt kledd, blå bukse og lys jakke er temmelig vanlig, hadde det vært samme fyren ville du fått mye mer problemer med dette. På den andre siden har sattelitt bildene en god del rart her med fly, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg