Son Goku Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Trenger diablo 2 cd key og lod cd key nå!! mail meg: [email protected] Lenke til kommentar
Son Goku Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 ingen som har en b.net fungerene cdkey? (lod og vanlig) Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 jeg har, kjøpte meg for mange år siden. anbefaler deg å gjøre det samme Lenke til kommentar
Son Goku Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Gidder du sende den hadde det vært bra.....bruker ikke diablo så ofte.... Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har også kjøpt spillet, ene og alene for keyen! Du får både diablo II og exp-packen for 300 kr tilsammen overalt. Det er verdt pengene! Lenke til kommentar
Son Goku Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Vet det. poenget er at jeg har kjøpt diablo og expansion ,men vil ha en ekstra cd key så jeg kan spille sammen med kamerater og broren min på internett og LAN det skjer ikke ofte... vær nå litt kamerat og send en cd key til meg... Lenke til kommentar
Son Goku Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 vet det.. men poenget er at jeg trengwer en ekstra cd key så at jeg kan spille LAN og internett med kompiser. vær nå litt kompis og send over en cd key til e-mailen min ... Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg varslet moderator om denne tråden da det hadde kommet 2 svar på den, et fra en annen og et fra deg. Jeg har unnlatt å skrive noe før, ettersom det ikke var nødvendig egentlig. Men jeg ser jo at jeg ikke bare kan sitte og se på dette her, så hør følgende råd Son Goku: Ikke bump mer, for en moderator vil se på tråden, og om du bumper mer vil det sannsynligvis få konsekvenser. Og til andre: Ikke svar på tråden, så dør den ut innen en moderator får sett på den/låst den. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Dette er jo helt latterlig. Kjøp det fandens spillet. Det koster som sagt, 300 kr, og du får j*vlig mye spill for de 3 hundrelappene. Har da gitt meg tusenvis av timer med glede, så å ikke betale for sånt, er på godt norsk, outrageous. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Les retningslinjene angående CD-keys og bumping. Son Goku får 1 måneds ferie fra forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg