Kjell94 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Hei! Jeg har en slik telefon. Men har problem med å sende sms til flere personer. Å sende til en person går fint. Jeg har også prøvd å opprette gruppe og sende til den. Tele2 som er min operatør mente at det skulle være mulig, men hadde ikke konkret svar. Noen med samme problem? Jeg har foreløpig et gammelt abbonement uten datatrafikk. Endret 12. august 2013 av klenn Lenke til kommentar
kimare Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er det noen som vet om denne har HDMI ut? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Er det noen som vet om denne har HDMI ut? Iallefall ikke uten en slik: http://docteur-gsm.com/en/samsung-ativ-s/49868-samsung-ativ-s-mhl-hdmi-adapter.html Har ikke prøvd den selv.. Endret 16. august 2013 av klilleng Lenke til kommentar
kimare Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Iallefall ikke uten en slik: http://docteur-gsm.com/en/samsung-ativ-s/49868-samsung-ativ-s-mhl-hdmi-adapter.html Har ikke prøvd den selv.. Har sett den men har også sett at Ativ ikke støtter HDMI. Kunne derfor vært greit å få bekrefter/ avkreftet fra noen som har prøvd. tror mhl adapteren er den samme som til s3/ s4. Som jeg antar noen har prøvd på Ativ. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 MHL er ikke støttet av wp8.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 MHL er ikke støttet av wp8.. det er vel det jeg trodde. Ser forøvrig at noen spekulerer i at det under lanseringen av siste(?) Lumia var en kabel tilkoblet tlf. Mulig det kommer støtte i neste oppdatering. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noen som har hørt med Samsung når de kommer med neste oppdatering? (8.0.10327.77 eller 8.0.10328.78) Lenke til kommentar
Bruker-245165 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Så vidt jeg har skjønt det så er GDR2 kun tilgjengelig i Tyskland for Ativ S som ikke er operatørlåst.Aner ikke når Samsung slipper oppdateringen i Norge. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er det flere som har opplevd "Random Reboot" på ativ S? Har opplevd det flere ganger den siste tiden. Har lest litt på nett og fant ut at dette skulle være fikset på siste oppdateringen 8.0.10211 Har prøvd å ta ut batteriet nå, så får vi se om dette hjelper. Men det hadde vel vært bedre om Samsung hadde lagt ut den siste wp8 oppdateringen. Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er det flere som har opplevd "Random Reboot" på ativ S? Har opplevd det flere ganger den siste tiden. Har lest litt på nett og fant ut at dette skulle være fikset på siste oppdateringen 8.0.10211 Har prøvd å ta ut batteriet nå, så får vi se om dette hjelper. Men det hadde vel vært bedre om Samsung hadde lagt ut den siste wp8 oppdateringen. Har hatt tlf i 2-3 mnd nå, og opplevd det 3-4 ganger. Får vente til GDR2 og se om det blir fikset! Lenke til kommentar
benz Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har hatt tlf i 2-3 mnd nå, og opplevd det 3-4 ganger. Får vente til GDR2 og se om det blir fikset! Har hatt telefonen i 2 mnd. Ingen feil frem til for en uke siden, men har plutselig også hatt R Reboot 3 - 4 ganger. Venter forøvrig fremdeles på GDR2. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har hatt telefonen i 2 mnd. Ingen feil frem til for en uke siden, men har plutselig også hatt R Reboot 3 - 4 ganger. Venter forøvrig fremdeles på GDR2. min har vært stabil og fin hele veien. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kjøpe min i sommer, er helt stabil og fin. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Tenke å kjøpe ett minnekort, 32 eller 64mb. Noen som vet hvor stor plass video opptak i full HD tar? Hvor mange minutter klarer klarer jeg på 32, 64mb? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Tenke å kjøpe ett minnekort, 32 eller 64mb. Noen som vet hvor stor plass video opptak i full HD tar? Hvor mange minutter klarer klarer jeg på 32, 64mb? Regner med du snakker om GB og ikke MB, for ellers blir det ikke mye video. Det kommer ann på hva du filmer, et video klipp av et blankt ark vil ikke f.eks ikke ta like stor plass som om du filmer rundt i en by i god dagslys. Men tipper det ligger på ca. 100-150 MB pr minutt i snitt. Så drøye 4 timer med et 32GB og det dobbelt med et 64GB.. dersom jeg tipper sånn passe riktig, men video opptak er ikke noe jeg har drevet med spesilt mye med .. Edit: autokorrekt har gjort at jeg skriver som en gris når jeg først havner på en maskin uten. Endret 12. september 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Enda ikke en update til telefonen, opplevde manglende støtte på Galaxy Note også fra samsung , tror jeg går for nokia ved neste WP8 telefon. 1 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hei, fikk nå tilbakemelding om at Samsung Norge dropper GDR2 til Ativ S. De vil gå rett på GDR3. Denne oppdateringen er ventet Q4. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Q4 ja, 2020... Venter på 1020en, så blir denne skuffefyll og reservetelefon Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Samsung Nordic er ikke akkurat kjappe i avtrekkeren, ventet i snart 1 år på oppdateringen til Galaxy Tab 2. Lenke til kommentar
ativs Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei Er det noen her som har prøvd eller har noe info om å flashe ROM som beskrevet her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2391138 Er ikke så god i engelsk og er usikker på om man kan bruke en slik europeisk csc, velge norsk språk og få telefonen i bruk med Telenor. Ender vel kanskje opp med å tulle til allt og til og med ødelegge tuter'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå