Slai Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Såvidt jeg har blitt fortalt av Telenor gjelder gratis opplåsing hvis du er bundet til et abonnement du betaler månedsavgift på. Mao et kontantkort-abbonement vil nok koste penger. Ring telenor og spør. Enklest. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det gikk greit med Netcom sim-kort =) Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det gikk greit med Netcom sim-kort =) var den med andre ord ikke låst til telenor.... 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Uten at jeg kan gi noen garanti på det, så tror jeg alle Ativ S som Telenor selger er uten operatørlås. Er det noen her som kan bekrefte at de har en Telenor låst Ativ S ? Endret 2. juni 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg har bestilt med Telenor ringkontant og håper den er åpen... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 var den med andre ord ikke låst til telenor.... den var ikke låst til Telenor nei... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fikk min i dag. STORT klistremerke med at den var låst til Telenor og Djuice, men det var den ikke. Puttet i Talkmore og det gikk fint. Vet ikke om det er sånn nå, men i "gamle dager" sa rykter at man ikke måtte sette i kort fra leverandøren som telefonen var låst til FØRSTE gang man satt i kort.... Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg fikk også min idag. Har ikke mikrosim, så har ikke fåt testet om den var låst eller ikke enda. Så langt er jeg fornøyd med telefonen, WP8 var ikke fullt så gale som jeg hadde forestilt meg. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det som mangler er på en måte en befrielse også Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da har jeg fått min. Deilig å komme tilbake til WP. Så håper jeg at denne funker bedre enn 920 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Noen som har fått med seg om det følger med en oppgradering av lagring på Skydrive (7=>25GB, evnt. økning med XX GB fra det man har i dag)? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Ativ-S har i alle fall dårligere radio/signaler enn alle Androidtelefoner jeg har hatt. :-( Endret 7. juni 2013 av nor50 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Ativ-S har i alle fall dårligere radio/signaler enn alle Androidtelefoner jeg har hatt. :-( Hmmm har jeg ikke lagt merke til, hvordan merker du dette? Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg har ikke hatt noen problemer med signal på Ativ S, den er minst like god som iPhone og Android som jeg har hatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Noen som har fått med seg om det følger med en oppgradering av lagring på Skydrive (7=>25GB, evnt. økning med XX GB fra det man har i dag)? Da Skydrive kom, var grensen 25 GB. Etter en tid ble dette satt ned til 7, men de som hadde hatt 25 kunne søke om å beholde dette. Tror fristen var i fjor vår en gang, jeg oppdaget ikke dette før det var for sent, og har 7 nå. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hmmm har jeg ikke lagt merke til, hvordan merker du dette? Der jeg sitter 99% av tiden jeg er hjemme, og ikke sover, er det dårlige forhold. Men Ativ-S'en var MYE vanskeligere å få signaler på enn alt annet jeg har hatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er på utkikk etter en rimelig W8 mobil om dagen, men er egentlig ikke så glad i størrelsen på denne mobilen. Men ser Telenor har en skambra pris...og ettersom den blir en erstatter for iPhone 5 i syden etc, vil jeg gjerne ha en mobil som kan ta greie bilder altså. 1000,- for denne virker å være ett røverkjøp! Men har One Call i dag, men forstod det sånn at telefonen ikke er låst altså? Har en telenor butikk i nærheten, men vet ikke om jeg tør å spørre over disk der, for da gjør de vel alt i sin makt for å faktisk låse den.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kjøp den på nettet. Da har du angrerett . Du må i såfall gi beskjed om du vil bruke den innen 14 dager etter at mobilen er mottatt. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Da har jeg bestilt en Ativ S. Var egentlig fast bestemt på å ikke ha WP, men til den prisen mener jeg det var verdt et forsøk. Får håpe Snapchat snart kommer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har du Telenor fra før eller? Hvor lang leveringstid er det ca. Fra Telenor ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå