sablabra Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ligger ute til 1990,- fram til i morgen: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/SAMI8750SILV/samsung-ativ-s-i8750-smarttelefon-solv Frister å oppgradere gamle wp7-telefonen, men det at app-markedet ikke har tatt seg opp mer på et år gir litt avsmak. Men samtidig er det vel vanskelig å finne en telefon med like god skjerm og kamera til samme pris, uansett plattform? Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 1990kr er rett og slett et realt røverkjøp. Nesten så jeg bestiller en til så jeg kan ha 2 Lenke til kommentar
tkm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ligger ute til 1990,- fram til i morgen: http://www.elkjop.no...arttelefon-solv Frister å oppgradere gamle wp7-telefonen, men det at app-markedet ikke har tatt seg opp mer på et år gir litt avsmak. Men samtidig er det vel vanskelig å finne en telefon med like god skjerm og kamera til samme pris, uansett plattform? Hvilke apper er det du savner? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvilke apper er det du savner? For øyeblikket er snapchat største mangelen, det har jo nærmest blitt viktigste måten å kommunisere på nå! Ellers bruker jeg ikke mye tid på å prøve ut apper. Kunne gjerne tenkt meg en annen nettleser enn IE også, har blitt glad i chrome på ipaden. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ja, jeg slo til på elkjøp sitt tilbud. Hadde Samsung Omnia W som jeg var godt fornøyd med. Ga den til broren min. Deretter ble det iPhone 5 på meg. Den skal jeg legge vekk noen uker nå, så får vi se om jeg vender tilbake til den igjen eller ikke... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Synd Windows ikke har app tilbud på lik linje med Android og Apple da hadde jeg kjøpt den tvert men dessverre jeg er avhengig av å kunne spille de beste spillene og da faller den helt ut. Windows suger rett og slett.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Mao kun ios du går for da? Android henger jo også laaaaangt etter når det kommer til spill. Sånn siden du er så avhengig av mobilspill (gjelder denne avhengigheten spillkonsoller og pcspill også?). Må si at WP har et par gulltitler på spillfronten som ikke finnes på ios/android dog. Endret 20. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kom to oppdateringer til telefonen i går, gikk fra fastvareversjon 2424.12.11.7 til 2424.12.11.10 Og så til 2424.13.3.1 pluss radioversjon 2424.13.1.1 og bootloader 13.02.5.15 Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Nå får man denne for 1048,- inkl frakt hos Telenor Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det er jo bare latterlig. hvordan er reglene ihht operatørlås på kontant-telefoner? Operatørlås på vanlige telefoner er jo bundet til abbonementet og ikke telefoner og lar seg åpnes dagen etter at man kjøper den, men usikker på hvordan det er med kontant-telefoner. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Kjøper du mobil m/ Telenor Kontant vil den være operatørlåst til Telenor i 12 mnd. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Noen som kjenner til gebyret for å fjerne operatørlåsen på denne? Eventuelt, er det fortsatt slik at en kan betale en symbolsk sum på diverse sider for å få koden? Husker jeg gjorde det på en telefon for et par år tilbake, kosta vel en knappe 200 kr. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Fikk den i posten i dag. På esken sto det at hvis jeg vil låse opp telefonen for å bruke sim-kort fra andre operatører så kan jeg kontakte kundeservice. Om dette koster noe vet jeg ikke enda. Men jeg bruker Djuice så jeg trenger det ikke Lenke til kommentar
CharlieKarl Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Frister veldig med Ativ S til 999, men jeg har bindingstid hos netcom i 2 1/2 måned til. Noen som har en løsning på dette? Kan betale brytningsgebyr hos netcom på 399 (som ikke er så ille), men noen som vet om det er mulig å låse opp telefonen (uten at det koster så mye, evnt. gratis)? Lenke til kommentar
CharlieKarl Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Vil f.eks dette her fungere? http://www.ebay.com/itm/Unlock-Code-Samsung-Galaxy-S-III-ATIV-S3-S2-Orange-3-T-Mobile-O2-Vodafone-EE-/181136809478?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a2c985e06 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Veldig mange av Ativ S fra Telenor er ikke operatørlåste selv om det står det på esken. Skulle være låst tar telenor 600 kr for å gi ut låskoden, dette gebyret synker med 40 kr/mnd fra kjøpsdato. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Angående operatørlås: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/ "Om du har binding' date=' betaler du ingenting for koden.Har du kjøpt en mobiltelefon uten binding, men som er operatørlåst, må du betale et gebyr hvis du skal ha koden før det har gått 12 måneder siden kjøpet. Gebyret varierer ut ifra hvor lenge det er siden du kjøpte mobiltelefonen.Etter 12 måneder kan du selv hente operatørlåskoden, uten å betale for den." Altså, for og låse opp igjenn telefonen trenger du bare og skrive in en kode under batteriluken på telenor sine hjemmesider, siden du teknisk sett har bindingstid på telefonen. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Nei, er telefonen over 12 mnd kan man hente koden fra nettsiden. Har man kjøpt med binding på abonnement, får man koden gratis innenfor bindingstiden, men kun fra kunderservice 09000. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 "Om du har binding, betaler du ingenting for koden" Jeg kjøpte telefonen med operatørlås og et års bindingstid til Telenor Kontant(lol). Dersom jeg har forstått det riktig betyr det at jeg kan låse den opp uten og betale et ekstragebyr? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Når de sier binding, snakker de om binding på abonnement. Det er ingen binding på kontantkort, men telefonen er billigere fordi den er operatørlåst. Jobber som telenor-forhandler, så det er ikke noe jeg tror, men vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå