Gå til innhold

Den store Samsung Ativ S-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke apper er det du savner?

For øyeblikket er snapchat største mangelen, det har jo nærmest blitt viktigste måten å kommunisere på nå! :)

Ellers bruker jeg ikke mye tid på å prøve ut apper. Kunne gjerne tenkt meg en annen nettleser enn IE også, har blitt glad i chrome på ipaden.

Lenke til kommentar

Ja, jeg slo til på elkjøp sitt tilbud. Hadde Samsung Omnia W som jeg var godt fornøyd med. Ga den til broren min. Deretter ble det iPhone 5 på meg. Den skal jeg legge vekk noen uker nå, så får vi se om jeg vender tilbake til den igjen eller ikke... :)

Lenke til kommentar

Mao kun ios du går for da? Android henger jo også laaaaangt etter når det kommer til spill. Sånn siden du er så avhengig av mobilspill (gjelder denne avhengigheten spillkonsoller og pcspill også?).

Må si at WP har et par gulltitler på spillfronten som ikke finnes på ios/android dog.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det er jo bare latterlig. hvordan er reglene ihht operatørlås på kontant-telefoner?

Operatørlås på vanlige telefoner er jo bundet til abbonementet og ikke telefoner og lar seg åpnes dagen etter at man kjøper den, men usikker på hvordan det er med kontant-telefoner.

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til gebyret for å fjerne operatørlåsen på denne? Eventuelt, er det fortsatt slik at en kan betale en symbolsk sum på diverse sider for å få koden? Husker jeg gjorde det på en telefon for et par år tilbake, kosta vel en knappe 200 kr.

Lenke til kommentar

Fikk den i posten i dag. På esken sto det at hvis jeg vil låse opp telefonen for å bruke sim-kort fra andre operatører så kan jeg kontakte kundeservice. Om dette koster noe vet jeg ikke enda. Men jeg bruker Djuice så jeg trenger det ikke :)

Lenke til kommentar

Frister veldig med Ativ S til 999, men jeg har bindingstid hos netcom i 2 1/2 måned til. Noen som har en løsning på dette? Kan betale brytningsgebyr hos netcom på 399 (som ikke er så ille), men noen som vet om det er mulig å låse opp telefonen (uten at det koster så mye, evnt. gratis)?

Lenke til kommentar

Angående operatørlås:

http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/

"Om du har binding' date=' betaler du ingenting for koden.Har du kjøpt en mobiltelefon uten binding, men som er operatørlåst, må du betale et gebyr hvis du skal ha koden før det har gått 12 måneder siden kjøpet. Gebyret varierer ut ifra hvor lenge det er siden du kjøpte mobiltelefonen.Etter 12 måneder kan du selv hente operatørlåskoden, uten å betale for den."

Altså, for og låse opp igjenn telefonen trenger du bare og skrive in en kode under batteriluken på telenor sine hjemmesider, siden du teknisk sett har bindingstid på telefonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Om du har binding, betaler du ingenting for koden"

Jeg kjøpte telefonen med operatørlås og et års bindingstid til Telenor Kontant(lol). Dersom jeg har forstått det riktig betyr det at jeg kan låse den opp uten og betale et ekstragebyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...