lpi Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei Hadde store problemer å finne "veske" til min Ativ S. På Clas Ohlson fant jeg en htc vekse, med sånn tråd til å dra den opp med. Se etter Htc veske som passer til Sensation XL/ OneX. Noen som vet hvor man får bilholder? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Fristende telefon. Bre synd Dan mangler en god Facebook app som den på iOS og android samt YouTube:/. Har hatt lumia 800 og likte oset Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Det er en youtube app der nå som er helt ok. Kan lagre favoritter, søke, etc... Null stress. FB er helt ok, og sydd godt sammen i telefonen syns jeg. Personlig begynner jeg å bli litt mer lei av FB uansett, så bryr meg ikke så mye. Det som heller er viktig er at den klarer å putte arrangementer som jeg sier JA til i kalenderen og minner meg på det. Noe den gjør helt elegant! Lenke til kommentar
lpi Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Noen flere som har problemer med å sende mms? Har lagt inn oppsett i apn..... Men får ikke sendt........ Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Noen flere som har problemer med å sende mms? Har lagt inn oppsett i apn..... Men får ikke sendt........ Hvilken operatør har du? Lenke til kommentar
lpi Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hvilken operatør har du? Talmore og Ativ s Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har nå hatt Ativ S i ca en mnd. Jeg er godt fornøyd med telefonen, Windows Phone operativsystemet er midt i blinken for meg. Batteritiden har imponert meg veldig, jeg bruker ikke telefonen så veldig mye om dagen, men batteriet holder som oftest 2.5/3 dager med mitt bruk. Jeg har fylt opp lagringsplassen på telefonen, så jeg gleder meg over minnekorttilgang. Byggekvaliteten er god, ingen knirking eller andre problemer så langt. Skjermen er god, men kunne faktisk vært litt mindre for mine hender Det som derimot ikke er så bra er at jeg får en knitrelyd når jeg har headphones koblet til og jeg starter/stopper lyden eller plugger inn/ut. Jeg får heller ikke satt opp MMS, og jeg regner meg som over gjennomsnittet flink med sånt. Ting som én felles lydinnstilling, ingen telling av mobildata (finnes vel en app) i settings og ubrukelig søkeknapp regner jeg med blir fikset av MS i fremtiden. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Er det sannsynlig at man kan reklamere på riper i kameralinsen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Verdt et forsøk, men det er nok selvforskyldt og dermed ikke noe de fikser gratis. Men skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Verdt et forsøk, men det er nok selvforskyldt og dermed ikke noe de fikser gratis. Men skader ikke å prøve. Om denne linsen blir ripet under normal bruk, fordi den er laget av dårlig materiale, burde man jo kunne klage. Men man bør vel bare prøve og se. Spørsmålet er hypotetisk, da jeg sannsyligvis skal i butikken å kjøpe meg en ativ s i morgen. Har lest om denne "konstruksjonsblemmen" i anmeldelser og forum. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har hatt denne telefonen i en ukes tid og er strålende fornøyd. Veier lite i lomma og endelig en telefon som jeg slipper å hele tiden tenke på om jeg har strøm nok. Helt greit kamera har den også... Eneste negative er nå at jeg mistet gmail pga disse tullingene som holder på med sine kriger men outlook er vel så bra.... 1 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Der kom NRK tv appen ogativ s med sin store klare skjerm en nytelse og se nyheter osv på. Flott for meg som reiser mye og liker å følge med på det som skjer hjemme.... Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Noen som har fått HERE drive til å funke i Norge på denne telefonen? Har den på vei hit selv, og litt nysjerrig på om jeg har gått på en smell ved å ikke velge Nokia. 920 fristet ikke. den ble for klumpete. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Selges nå for 2499 og det må jo sies å være billig.... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei. Jeg vurderer denne eller s3. Er dere fornøyde med aktiv s? Pro og cons? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei. Jeg vurderer denne eller s3. Er dere fornøyde med aktiv s? Pro og cons? Hvis Ativ s er stabil så hadde jeg tatt den før s3 anyday. Jeg valgte s3 og angrer litt på valget.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Er ikke ativ s stabil? Disse koster det samme på netonnet. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Er ikke ativ s stabil? Disse koster det samme på netonnet. Vet ikke om den er stabil. Hadde en Lumia 920 som det ble mye styr med og vet ikke om det var wp eller selve telefonen som sviktet. Derfor turte jeg ikke en ny wp mobil. Men angrer litt da jeg synes wp var mye bedre enn android. Ativ s er vel billigere enn en s3? 500,- kr hvertfall. Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Ativ s er veldigt stabil,, hadde lumia 920 før totalt ustabil.... Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Svært stabil og lett, min gamle titan føles ut som en murstein i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå