Niklasp Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Mozilla advarer brukerne sine mot det stadig voksende sikkerhetsproblemet. – Skru av Java nå Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er dere ikke litt sent ute nå? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er dere ikke litt sent ute nå? At blogginlegget er fra i går mener du? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Dårlig kultur hos Oracle, å ikke komme med kommentar til den alvorlige saken. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er dere ikke litt sent ute nå? At blogginlegget er fra i går mener du? Jeg så dette på tirsdag kveld, men poenget er det samme. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) er det noe vits i da? Endret 30. august 2012 av cannibalguppy Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er dere ikke litt sent ute nå? At blogginlegget er fra i går mener du? Jeg så dette på tirsdag kveld, men poenget er det samme. er det virkelig no vits i å deaktivere java? funker det ikke greit å være forsiktig? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er dere ikke litt sent ute nå? At blogginlegget er fra i går mener du? Jeg så dette på tirsdag kveld, men poenget er det samme. På tirsdag la de ut en artikkel om at du bør deaktivere Java pga. sikkerhetshull. Denne artikkelen handler om at Mozilla ber deg deaktivere Java pga. sikkerhetshull Lenke til kommentar
pong Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg veit da fa'an om det er så farlig. Deaktiverte java just in case. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Burde kanskje presisere at dette gjelder Java i nettleseren. Mange andre programmer man har kan være avhengige av Java ellers (eksempelvis Minecraft) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Ingen som har respekt for de som er avhengig av java ( versjon 6 ) for å få nettbanken til fungere ? 1 Lenke til kommentar
entername Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Synest det er kjekt at norske banker krev at du bruker eit usikkeret produkt for å oppnå sikker tilkopling til banken Når det er sagt er det synd at oracle ikkje tar tak i problemet med tanke på kor mange program som er skreve i java. 1 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 En oppdatering er ute nå http://www.java.com/en/download/index.jsp 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Oppgradering eller ikke , jeg har ikke fått versjon 7 til å bli godkjent av DNB sitt system Her blir det tydeligvis tolket som "ikke værende".alså at man ikke har java installert Lenke til kommentar
marathi Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Passer særs dårlig at nettbanken bruker java da Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Oppgradering eller ikke , jeg har ikke fått versjon 7 til å bli godkjent av DNB sitt system Her blir det tydeligvis tolket som "ikke værende".alså at man ikke har java installert Hvis det er DNB sin nettbank så fungerer den fint med Java 7 her. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Oppgradering eller ikke , jeg har ikke fått versjon 7 til å bli godkjent av DNB sitt systemHer blir det tydeligvis tolket som "ikke værende".alså at man ikke har java installert BankID fungerer med Java 7. Jeg har drevet med utvikling av en løsning som bruker BankID for tiden, og hadde et problem med at BankID appletten ofte feilet under Java 7, noe jeg sendte inn en support-forespørsel på. Dette ble rettet i Juni/Juli, og det fungerer fint nå. Men det hjelper vel neppe deg... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Oppdatering ute nå hos Oracle som fikser feilen (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nettbanken min bruker java, via MiniID... Så jeg kan ikke bare skru av java...... Lenke til kommentar
sof Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Problem solved: http://www.oracle.co...81-1835715.html edit: så linken lå over også :-) sof Endret 31. august 2012 av sof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå