Arodem Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jaget etter å lage et voksent spill presser aldersgrensen opp. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Hah Tomb Raider var jo et perfekt tenårings spill, Blir spent og se åsn dette ender, hun som spiller Lara Croft i spillet er smellheit og god skuespiller, så dette kan bli en hit, Anbefaler alle Tomb Raider fans og sjekke ut dette Endret 30. august 2012 av Realzi 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 bare bra det blir 18 års grense.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 bare bra det blir 18 års grense.. Boobs og voldtekt forsøk , trur jeg er enig... 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 boobs er nå greit menn kvinne tråkking er ikke greit nei.... Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Et voksent innhold har tydeligvis blitt ensbetydende med blod, gørr, svette og tårer i spillverdenen. Dette beviser bare hvor pubertal spillbransjen egentlig er. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Har vell ikke noe å si, hvem som helst kan kjøpe det uansett. Folk er slappe på å be om ID ved spill-kjøp. Når jeg var liten var spill og filmer med 18-årsgrense mer fristende kun pga det. Jeg leide mye film KUN pga det stod "18" i en rød sirkel i hjørne på koveret. Det funker derfor mot sin hensikt. Endret 30. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg trodde det bare var anbefalt aldersgrense. Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Har virkelig trua på dette. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Et voksent innhold har tydeligvis blitt ensbetydende med blod, gørr, svette og tårer i spillverdenen. Dette beviser bare hvor pubertal spillbransjen egentlig er. Voksent som i aldersmerking, filmer har samme problemet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Syns dette her lover bra jeg Lenke til kommentar
Ahjohnsen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Gjennomsnittlig alder for en gamer er langt over 18 år, så jeg tror ikke de mister så mange kunder vist spillet får en 18 års grense. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Et voksent innhold har tydeligvis blitt ensbetydende med blod, gørr, svette og tårer i spillverdenen. Dette beviser bare hvor pubertal spillbransjen egentlig er. Og hva bør da ansees som voksent innhold om ikke blod og gørr og splitta hoder? sex og pupper? USA er seriøst et av de mest barnslige vestlige land om ikke det absolutt barnsligste, så man bør ikke ta eksempler fra dem. Vold og sånt tåler de, men de fnyser om det ser noe seksuelt. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ingen som synes aldersmerking på spill er mye strengere enn film? En Tomb Raider film med samme innhold som spillet hadde fått 15 år i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå