Scoob911 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Har et HD5770-kort der jeg kjører to 23" og en 32". Etter at jeg satte en av de små skjermene på DisplayPort så har den fått svake utvaskede farger sammenlignet med hvordan den andre ser ut. Alle innstillinger både på skjermene og skjermkortet er helt identiske mellom de to små. Den eneste forskjellen er at den ene er på DisplayPort og den andre er på DVI. Noen som har vært bort lignende eller vet hva det skyldes? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
NullettNull Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Har du en DP-adapter til HDMI eller DVI? ...i tilfellet ville jeg startet feilsøking der. Ikke sikkert DP-adapteret er godt nok. Skjermen kan også være inkompatibel med DP-signaler. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Har ingen DP-adapter nå lenger. Denne går direkte. Skjermen er en Eizo 23" LED FlexScan EV2313WT-BK Burde den ikke funke med DP når den leveres med det? Lenke til kommentar
NullettNull Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har du forsøkt å kjøre begge på DVI? Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Det funker helt fint det. Men poenget er jo å ha 3 skjermer. Og da kan jeg visstnok ikke kjøre 2 x DVI + HDMI fikk jeg fortalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå