Joachim_F Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 I Tengami får du utforske en vakker papirverden. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 David Wise er med som komponist. Dette kan bli spennende å følge med på. Synd at det ikke kommer til en av hjemmekonsollene, men jeg får kanskje ta en titt på PC-versjonen om spillet får nok skryt. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg postet nettopp en kommentar der jeg stiller spørsmål ved det nye Lara Croft og det at de påberoper seg et voksent innhold. Jeg vil hevde blod og gørr ikke har noe med et voksent innhold å gjøre. Dette er et voksent spill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Smukt - endelig ett spill for snille gamle hippier ... Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg postet nettopp en kommentar der jeg stiller spørsmål ved det nye Lara Croft og det at de påberoper seg et voksent innhold. Jeg vil hevde blod og gørr ikke har noe med et voksent innhold å gjøre. Dette er et voksent spill. Jeg antar at du tenker på voksent, som i modent? I så fall har ikke blod og gørr noe med det å gjøre nei. Men, blod og gørr er med på å påvirke den anbefalte aldersgrensen, noe den selvsagt skal. Eller? Spillet så spennende ut, kanskje vi får se litt tapt Rare magi gjemt inni her et sted? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 David Wise er med som komponist. Er det sant? Trodde han hadde sluttet som spillmusikkomponist. Da blir det grunn nok alene til å kjøpe spillet når det kommer ut! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) David Wise er med som komponist. Er det sant? Trodde han hadde sluttet som spillmusikkomponist. Da blir det grunn nok alene til å kjøpe spillet når det kommer ut! Credits Tengami is created by Philip Tossell, Jennifer Schneidereit and Ryo Agarie, with animations by Christiaan Moleman and music by David Wise. http://nyamyam.com/games Endret 31. august 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå