Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Psykake

Anbefalte innlegg

Pleier du å huske hva du drømmer? Greier du med ord å formidle hva du drømte?

Del drømmen din her! :)

Hvis du skal kommentere drømmen til noen vennligst bruk sitatfunksjonen slik at det ikke blir en masse rot om hverandre.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg ganske mye er nettop det faktumet at jeg sliter med å huske drømmene mine. Jeg vet at alle mennesker har drømmer hver eneste natt, men at det å huske de drømmene er en annen sak.

Men nå de siste par nettene så har jeg hatt noen smådrømmer som jeg husker, alle har med ei jente som jeg har holdt med en god stund å gjøre. Kanskje fordi vi nettop har kuttet kontakten :)

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg ganske mye er nettop det faktumet at jeg sliter med å huske drømmene mine. Jeg vet at alle mennesker har drømmer hver eneste natt, men at det å huske de drømmene er en annen sak.

Men nå de siste par nettene så har jeg hatt noen smådrømmer som jeg husker, alle har med ei jente som jeg har holdt med en god stund å gjøre. Kanskje fordi vi nettop har kuttet kontakten :)

Noen husker veldig lett og noen husker så og si aldri. Det er nok mange forskjellige grunner til dette, men jeg vil anta at det har noe å si med hvilket søvnstadie man er i i det man våkner. Man kan dog "trene" seg selv til å huske hvis man absolutt vil.

Da kan man regne ut når sånn ca man vil være i REM 4 og sette på en alarmklokke slik at man blir vekket på rett tidspunkt. :)

Lenke til kommentar

Drømte at jeg satt i en bil med en fyr som prøvde å drepe seg selv. Han skjøt seg selv mange ganger uten at han døde. Ga han et tips om å kjøre utfor skråningen. Han kjørte, men jeg var ikke lenger i bilen. Da kom jeg på at jeg hadde glemt igjen headsettet mitt i bilen...

Drømte så at jeg var på pirbadet og tok saltoer fra stupetårnet, men mellom hvert hopp spiste jeg av en frokost som stod på et koltbord. Koltbordet bestod av flatbrød, egg og salami. Som jeg hadde med meg opp på stupetårnet. Så tok jeg salto ut til vannet med mat i munnen, the fuck.

Drømte deretter at jeg var hjemme hos dama og skjærte opp et stykke indrefilet fra kjøleskapet, men så at klokka var kvart på fem og foreldrene dermed stod opp snart, så jeg la stykket tilbake på plass.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg en gang gikk på skole med drømmedamen som var fra England og het Elizabeth men så holdt jeg meg litt unna fordi en kompis ville noe elns og så forsvant hun bare og jeg visste ikke hvor hun ble av eller noe som helst og det var da mitt mål i denne drømmen å finne ut om hun var ekte eller bare noe jeg hadde drømt. Etterhvert viste det seg at hun var ekte og jeg fikk kontaktet henne og greier og ting så litt bra ut og så begynte sånne helt sprø ting å skje og drømmen mast fokus og ble mer sånn masse rare ting skjer sånn som rett før man våkner.

Var virkelig rart å drømme at jeg var usikker på om noe var drøm eller virkelighet, det hender at jeg er usikker på om jeg har drømt ting eller ikke men aldri noe så innviklet og komplisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...