StoreMyen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Det er ikke vanskelig å få seg en øl i London, men i disse tider når kjedepubene overtar mer og mer er det ikke alltid lett å finne spennende øl. Jeg har derfor tatt meg tid til å lage et kart ihht. Ratebeers rangering over pubene som er best for ølelsekere og over butikkene som har best utvalg. Endret 30. august 2012 av StoreMyen 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Drikker øl, men er ikke noe fanatiker. Du fortjente uansett 1 pluss poeng Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Wetherspoons har ofte en del nye spennende øl selv om de er den største av alle kjedene Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Mange kjente perler her, godt tiltak. Noe av dette er også å få tak i her til lands, f.eks. Brewdog. (Det mest fabelaktige utslaget av dette er deres alkoholfrie øl «Nanny state» som finnes på Vinmonopolet. En eller annen innkjøper har beundringsverdig mye selvironi.) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Spennende, kanskje vi skulle fått redigert førsteposten i øltråden slik at den hadde inneholdt slike nytte ting? Lenke til kommentar
Tannpust Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Dette var en kul tråd, lenge siden jeg har fått vært i London nå da, men tror definitivt jeg skal benytte meg av denne neste gang Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Var innom The Kernel. Noe som anbefales. Det er noe eget med å sitte i blant tønner og lokalbefolkning og drikke øl en ikke får tak i andre steder enn i London. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Bra tiltak StoreMyen. Jeg antar at du har/skal poste den i øl-tråden også. Selv om mange av oss som er aktive vil ha kjennskap til mange av stedene vil nok de fleste ha gleden av dette kartet neste gang de er i London. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Bra tiltak StoreMyen. Jeg antar at du har/skal poste den i øl-tråden også. Selv om mange av oss som er aktive vil ha kjennskap til mange av stedene vil nok de fleste ha gleden av dette kartet neste gang de er i London. Hadde ikke tenkt den tanken, men kan selvsagt gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå