Gå til innhold

BK: Redningsarbeid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, her har du nok bommet kraftig på fokus.... fokusplanet ligger nemlig laaangt bak motivet... faktisk på husene bak...samtidig vil jeg si at den hvite bjelken med hydraulikk rørene forstyrrer kraftig.. så du med fordel kunne valgt et annet kamera standpunkt/vinkel.. ble mye negativt dette.. men ser ingen grunn til å forskjønne virkeligheten... :=) bedre lykke neste gang :=)

Lenke til kommentar

hei, her har du nok bommet kraftig på fokus.... fokusplanet ligger nemlig laaangt bak motivet... faktisk på husene bak...samtidig vil jeg si at den hvite bjelken med hydraulikk rørene forstyrrer kraftig.. så du med fordel kunne valgt et annet kamera standpunkt/vinkel.. ble mye negativt dette.. men ser ingen grunn til å forskjønne virkeligheten... :=) bedre lykke neste gang :=)

Tusen takk! Ser ikke noe negativt i det . Ingen grunn til å forskjønne virkeligheten. Synes det er helt supert med sånne tilbakemeldinger! Det er de jeg lærer aller mest av, og det er det jeg gjerne vil ! Så tar veldig gjerne imot mange sånne tilbakemeldinger!

Tusen takk for at du tok deg tid til kommenter bildet mitt :)

Lenke til kommentar

Enig med fotogigen angående det første bildet.

Det andre bilde derimot, synes jeg er et veldig bra bilde som på en fin måte beskriver denne dramatiske sitvasjonen

Tusen takk Wasco! Så det helt klart jeg også, såfort det var påpekt :) Det som overasker meg positivt er responsen på V2- Et bilde jeg la ved, men egentlig er det det dreier seg om. Så spennende å høre hva andre ser :)

Mente selv det var altfor uskarpt - tok det både i raw og JPG, og håndholdt. Prøvde på serieopptak for å få et litt skarpere bilde, men da er raw så altfor tregt :) Fint at du likte V2, skal jobbe litt mer med den :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

V1 blir litt mye ''halvt'', V2 derimot er et bra bilde. Hørte litt om denne hendelsen på nyhetene. Trist med sauene. Var nok spesielt å oppleve dette på så nært hold.

Tusen takk Krismeko! Så meg blind på utrykket i ansiktet på mannen.. Synes det er interessant det dere sier om V2.

Det gikk ganske rolig for seg. Trodde først det var noe galt med fergen vi var på, inntil vi skjønte det var en annen båt. Med kamera som kikkert så jeg at de hadde livvester på seg, hjelpen var på vei. Været var rolig og, og vi var ikke langt unna land. Da tenkte jeg at det her ville gå helt bra, at mannskapet bare ville bli kalde. Var en stund sikker på at skøyta skulle gå ned - men det bryr en seg ikke noe om i en sånn situasjon. Sauene hørte vi om senere på kvelden. Det er selvfølgelig leit med alle sauene . Det flotte er at det var gjort alt dem kunne for å redde dem.

Takk for kommentar :)

Lenke til kommentar

Bilde 2 forteller mye av historien.

Hvordan er det mulig; at slike stålbåter synker i åpent hav?

Må være utett på et eller annet vis. Kanskje kjølevannsinntaket som går rett inn og fyller opp..

Dramatisk bilde og fortelling.

Bilde 2 forteller mye av historien.

Hvordan er det mulig; at slike stålbåter synker i åpent hav?

Må være utett på et eller annet vis. Kanskje kjølevannsinntaket som går rett inn og fyller opp..

Dramatisk bilde og fortelling.

Tusen takk Trond Olav! Det var visst noe med en overfylt båt og bråttsjø. Mulig mannskapet på fergen visste at den ikke kom til å synke - men det så stygt ut på avstand. Og med livbåter, og redningsselskap og alt - så virket det dramatisk. Det gikk jo dessverre galt med mange dyr.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...