smort1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Kunne jo vært interessant å vite hvem som har stått for valg av tema denne gangen...(greit å vite for de som skal utfordre noen ved senere anledninger kanskje....) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Diskuter! For tidlig på året og diskutere høst Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Tema: Høst. Kanskje litt tidlig midt i september, men uansett så vet jeg nøyaktig hvilket bilde jeg skal velge når jeg går "langt" tilbake i tid til ett av mine første bilder med Canon 30D. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det føltes veldig høstlig ut i kveld; selv om temperaturen var OK. Og det begynner å gulnes i tretoppene alt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Helt greit tema! De siste par årene har vinteren kommet ca. 20. oktober her på berget, så i andre halvdel av september er det definitivt høst! (Selv om snitt-temperaturen for august hittil har langt oversteget tilsvarende for juni og juli)...... Lenke til kommentar
Terje Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Denne gangen er det Slettamann som står for temadagen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Nå er det definitivt HØST ja! 4°C i morges og nysnø på toppene! Skal vel være mulig å finne et passende motiv til temadagen! Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Bare en liten "reminder" angående temadagen på søndag. For øvrig ser det ut for at det ikke vil by på problemer med å finne motiv, som nevnt av smort1 i innlegget over. Og tydeligvis helt uavhengig av hvor en befinner seg i det lange landet vårt.., Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nå er jeg faktisk ikke i Norge; men det føles høstlig ut her også Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 De siste par årene har vinteren kommet ca. 20. oktober her på berget, så i andre halvdel av september er det definitivt høst! Ok, da er det vel rimelig å anta at denne gjengen som passerte meg i dag er "trekkfugler" på "høst-tur" til varmere strøk...?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg