Janhaa Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg spør på vegne av noen andre! Har noen her erfaring med Folkeuniversitetet generelt? Hvordan er lærerne, opplegg etc? Noen som går/har gått i Trondheim? Hva med 3. og 4. avd jus? Lenke til kommentar
Ateisme Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Slenger meg på denne. Nå er det jo slik at etter endt bachelor i rettsvitenskap ved FU i Trondheim får man vitnemål fra Høgskolen i Molde, grunnet at UiO sluttet med privatistordningen. Man kan etter denne bacheloren søke seg inn på universitetet i tromsø på en master i rettsvitenskap. FU Trondheim samarbeider med UiT. Jeg har meget lyst til å studere rettsvitenskap, men føler at dette blir et voodoo-opplegg uten like, uten særlig slagkraft i arbeidsmarkedet. Tar jeg feil her? Andre jusstudier er for tiden uaktuelt, siden jeg ikke har mulighet til å flytte fra Trondheim på noen år. Hvordan er det hvis man ønsker å søke seg inn på andre universiteter enn UiT etter FU? Finnes det 2-årige mastergrader i rettsvitenskap, eller må man ta hele den integrerte mastergraden fra børjan av ("starte på nytt")? Endret 5. desember 2012 av Ateisme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå