Torhild Jansen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Markens grøde. Bildet er fjernet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Et herlig bilde med fin dybde. Ser at du har lagt inn en ny himmel, og her er det noen forbedringspotensialer. For å få dette bedre må du jobbe litt med layers og gradient tool. Husk at himmelen altid blir gradvis lysere ned mot horisonten, og jeg ville også brukt gradient tool på forgrunnen for å skape en mykere overgang. Men dette var et godt forsøk, og det er morro å se at du leker litt med redigering av bildene dine Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Gulrøttene og åkeren er i alle fall flotte Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Stilig og friskt motiv! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Et herlig bilde med fin dybde. Ser at du har lagt inn en ny himmel, og her er det noen forbedringspotensialer. For å få dette bedre må du jobbe litt med layers og gradient tool. Husk at himmelen altid blir gradvis lysere ned mot horisonten, og jeg ville også brukt gradient tool på forgrunnen for å skape en mykere overgang. Men dette var et godt forsøk, og det er morro å se at du leker litt med redigering av bildene dine Takker for gode råd - som du ser så har jeg mye å lære Gulrøttene og åkeren er i alle fall flotte Takk skal du ha Stilig og friskt motiv! Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg