joguel Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hei, eg har ein notebook laptop ved namn Acer Aspire S5. Denne PC har ikkje inngang til internettkabel, og dette er eit problem, fordi på den hybelen eg bur på no har berre internett tilgjengelig via kabel og ikkje trådløst. Spørsmålet mitt blir da om det finnes ein "dings" som går fra USB til Nettverkskabel? Inngangene eg har tilgjengelig på pc'en i dag er, USB inngang, HDMI inngang og USB 3.0 (thunderbolt) inngang. På forhand takk Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Ta en titt her. Endret 8. desember 2014 av Hafti Lenke til kommentar
ole a Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Noe sånt noe? Google - tok meg 10 sec. Edit: Og det samme for hafti vil jeg anta Endret 30. august 2012 av ole a 1 Lenke til kommentar
ole a Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det eneste du må passe på er å se på hastigheten på de forskjellige adapterne, noen har kanskje mindre overføringshastighet en det du har i download hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå