Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan ha sex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må hvertfall -begynne- sakte, inntil alt er smørt opp nok til å skli uten for mye friksjon. Og så kan man variere underveis; sannsynligvis vil de kjappe støtene gjøre deg ganske fort sliten, og da kan du slappe av med å gjøre det sakte til du har litt energi igjen. Det eneste du må unngå er å gjøre det samme hele tiden, hver gang.

Lenke til kommentar

En god huskeregel:

 

Gjør alt dobbelt så sakte enn du hadde tenkt fra starten av.

Den regelen synes eg ingenting om. :)

 

Nøkkelen til "god" sex er lytting. Lytt på partneren. Spesielt pusten. Se på partneren. Hva gjør vedkommende?

I motsetning til hva enkelte mener og tro, så er faktisk sex noe som innbefatter to personer. Man kan fint jukke på

og få en utløsning/orgasme alene, selv med en annen person, men man får ikke god sex før man tar den andre med

på aktiviteten.

 

En bedre regel blir: Ikke gjør noe slik du har planlagt. Prøv, lytt, tilpass og nyt.

Lenke til kommentar

En god huskeregel:

 

Gjør alt dobbelt så sakte enn du hadde tenkt fra starten av.

Den regelen synes eg ingenting om. :)

 

Nøkkelen til "god" sex er lytting. Lytt på partneren. Spesielt pusten. Se på partneren. Hva gjør vedkommende?

I motsetning til hva enkelte mener og tro, så er faktisk sex noe som innbefatter to personer. Man kan fint jukke på

og få en utløsning/orgasme alene, selv med en annen person, men man får ikke god sex før man tar den andre med

på aktiviteten.

 

En bedre regel blir: Ikke gjør noe slik du har planlagt. Prøv, lytt, tilpass og nyt.

 

Hvorfor ikke? Man tar naturligvis alt det du sier med i betraktningen. Poenget mitt er at man ikke må stresse.

Man må ta seg god tid :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...