_diablito_ Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Da er TomTom for Android tilgjengelig, litt stive priser, men gratis kartoppdateringer. En må betale ekstra for fotobokser, men har ikke sett noen priser for det. Et større problem er at foreløpig støttes kun 800 x 480 og 854 x 480 oppløsning... 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Da er TomTom for Android tilgjengelig, litt stive priser, men gratis kartoppdateringer. En må betale ekstra for fotobokser, men har ikke sett noen priser for det. Et større problem er at foreløpig støttes kun 800 x 480 og 854 x 480 oppløsning... FUngerer utmerket på NOte 10.1, Note og SII med andre oppløsninger. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har brukt copilot live premium til android med kart over hele Europa, ja til og med kart i Tyrkia og Russland nesten til Mongolia, for rundt 250-300 kroner, husker ikke nøyaktig pris. Må si at det er en meget bra løsning. Jeg har ikke savnet tomtom selv om det tidligere var det eneste jeg synes at dugde. Men ikke kjøp navigon om du vurderer det. Synes ikke navigon har fungert særlig bra de turene jeg har testet det på. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ffs... Jeg har riktig telefon, men får ikke kjøpt. Får en "prøv igjen senere" type error på google play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg