Gå til innhold

Operasjon fettkverk-HOK

HOK

Anbefalte innlegg

NÅ ER DET JAGGU PÅ TIDE!! Har hatt planer flere ganger tidligere. Har startet å trene. Har startet å spise mindre og bedre. ALT har kokt bort i kålen. Nå er det på tide at jeg setter i gang og får bort pondusen og kommer i bedre form. Med én gang.

Om meg:

Alder: 23

Kjønn: Kar

Høyde/vekt: over 90kg på 174cm.

Kommer til å bruke loggen først og fremst for å holde øye med progresjon og trening. Kostholdet gidder jeg rett og slett ikke å logge.

Kosthold: ca 1800kcal pr dag.

Trening: Fom mandag 24 sept vil jeg starte med kondisjonstrening i tillegg til styrke. Vil gå ned en dag på styrkebiten, til to.

Endret av HOK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter nesten en uke med PSMF har ikke kroppen respondert særlig bra. Det blir som jeg antok, en endring i planen. Har hatt vondt i hue igjennom hele dagen. trodde først det var fordi jeg ikke drakk nok vann, men etter et par dager med vondt i hue og masse vann, bunner det nok ut i kostholdet.

Planen blir derfor videre mer trening og heller et moderat underskudd. Jeg kommer til å ligge på ca 1800kcal pr dag. Trening vil da bli i tillegg til styrketrening også kondisjon. Både løping, sykling og roing er med på programmet. Vil trene hver dag bortsett fra søndag. De første ukene vil både styrke- og kondisjonstreningen gå veldig rolig for seg. Starter treningslogginga på mandag. Som nevnt tidligere kommer jeg ikke til å logge kosthold, rett og slett fordi jeg ikke gidder.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke trene så mye for å gå ned i vekt.

Kaloriunderskudd kombinert med så mye trening vil tære like mye på muskler som fett.

Gikk selv ned fra 94 til 75kg på et halvt års tid ved å kutte ut brus og spise moderate mengder mat (tenkte ikke kalorier over hodet) uten å trene.

Har dog en jobb hvor jeg beveger meg en del men ikke noe veldig tungt fysisk.

Går fint å gå ned i vekt og holde et normalt kosthold samtidig mens man trener, bare ikke overdriv.

Lenke til kommentar

Det som er er at jeg er glad i å trene, Jeg har også lyst til å komme i god form, derfor velger jeg å trene samtidig som jeg har et godt kosthold, med moderat underskudd. Tenker jeg kommer langt med å kutte ut brus og godteri. Hjelper ikke å spise sunt igjennom uka hvis jeg eter så mye godteri i helgene at jeg går i pluss.

Jeg vil ha tallet 1800 i bakhodet, men om jeg går 100 eller 200 over en dag er ikke det noe stress. En god tanke er å ikke spise meg stappmett til hvert måltid. Ellers spise sunn, god mat, som jeg klarer å spise over lengre tid uten å gå på veggen. Dette skal gå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blitt dårlig med logging, da jeg har jobbet hele tiden. Har også blitt så som så med treningen. Blir gjerne det når jeg jobber på ymse tider av døgnet. Kostholdet har vært bra, og har holdt meg til kalorigrensa hver dag. Nå som jeg begynner å få litt fri utover vil det bli mer trening igjen. Det viktigste er at jeg holder meg under kalorigrensa jeg har satt meg. Så får all trening jeg får til være et pluss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...