Gå til innhold

[Løst] TRenger elevliste ved en vgs

Hexafix

Anbefalte innlegg

Jeg må ha elevlister til en skole. Jeg må ha det til å spore opp den søteste jenta som noen gang har starta en samtale med meg... MEn vi begge hadde dårlig tid så alt gikk så altfor fort. Noen må hjelpe meg. Vær så snille.

Jeg må ha liste nå.

så hvor finner jeg dette og er det noen som kan skaffe meg det? eller hjelpe meg? går det an å finne klassebilder?

Jeg må finne igjen denne jenta og jeg klarer ikke å sove på grunn av det. Helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bry dere noe mer nå.

Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg. Ingen elevlister så langt.

En som nevner Fronter eller Its learning men jeg går ikke på skolen så da trenger jeg hjelp til å komme inn. Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med dette?

Jeg skulle gjerne hatt en liste over alle videregående skoler og gjerne ungdomskoler. Altså liste over skolene slik at jeg ikke begynner å hoppe over.

Lenke til kommentar

Ungdomskolen jeg gikk på la ut alle klassene, med klassebilde ut på nettsiden. Så det er skoler som gjør dette. Nå går jeg siste året på vgs, her ligger det verken klasselister eller bilder ute. Eneste stedet jeg kommer på med klasseliste må være Mail serveren. Her kan jeg finne både lærere og elever fra hele Østfold.

Lenke til kommentar

Få i taki en skolekatalog fra skolen. :)

hvordan gjør jeg det?

Kom på at jeg glemte å svare på spørsmålet ditt.. :tease:

Det er bare å spørre på kontoret på skolen, kanskje du kan låne på skolebiblioteket også. :)

Takk, da får jeg prøve det men jeg tviler på at alle skoler gjør dette. Jeg er heller ikke kjent på skolen det gjelder men jeg skal forsøke.

Slik info som du kommer med, er det jeg søker på forumet men det er så mange huleboere på dette forumet at det er ikke ofte. Takk for info.

Har et spørsmål til, du snakker om mail server? jeg er ikke så god på data så jeg lurer på om dette er noe jeg kan få tilgang på? jeg trenger altså hele nedre del av Norge. Ikke hele men jeg vil unngå at folk vet mer enn nødvndig selv om det høres tvilsomt fra min side. Jeg har jo nerver jeg og.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke du får tilgang til mail serveren uten å ha en bruker, men det kan jo alltids være at det er utlånspcer på skole biblioteket du kan lure deg til. Fordi jeg mener å huske at dersom jeg går inn på "brukere" på skole pcen så vil jeg få tilgang til å se brukerne fra hele Østfold. Jeg husker ikke i farta om jeg bare så lærere og adminstratorer, eller om jeg også så elever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...