Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

matte fra barneskolen

Anbefalte innlegg

Hei! jeg går 2.året på vgs studispesialiserende, og har s matte, jeg fant ut at jeg har glemt mye matte fra barneskolen og ungdomsskolen, dvs. Den grunleggende matten, jeg vil bli god i matte , derfor lurer jeg på om dere vet om en test/nettside der kan jeg sjekke hva jeg og ikke kan i matte og vet dere om nettsider som har matteoppg fra barneskolen, jeg fant bare en bok fra 5.klasse matte. Derfor lurer jeg på om dere vet om noen nettsider som har matte fra barneskolen. Jeg vet det kommer til å ta tid, men jeg har ikke spesielt mye valg , vis jeg skal stå i matte og skjønne det ordentlig for en gangs skyld. Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke engstet meg for dette, da matematikk ofte er noe som trenger å "vekkes til live" etter sommerferien. Nå hadde ikke jeg S-matte, men de aller fleste matematikkfag jeg har vært borti fra R-matte til fag på universitetet har startet på veldig basic ting i begynnelsen av semesteret, for å så bli mer avansert etterhvert.

Kort sagt, de som har laget faget har ofte tatt til etteretning at elevene har glemt mye over sommerferien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...