Grankongen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 har fått tilsendt passord tidligere, er passordet fortsatt det samme eller ble det byttet ved bytte/oppdatering av server? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 har fått tilsendt passord tidligere, er passordet fortsatt det samme eller ble det byttet ved bytte/oppdatering av server? Passordet er det samme som før. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nok en gang spawnet jeg i debug plains med brukne ben og uten noen items. Jeg som hadde begynt å få god loot og. Lenke til kommentar
Django Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Server oppdatert: kjører DayZ (1.7.2.6) og Arma 2 OA Beta patch (96584) Les mer: http://ourforums.net/threads/all-dayz-servers-updated-1-7-2-6-newest-beta.128/ 1 Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Er det nesten aldri noen online på denne server mer ? Hver gang jeg logger inn er det kanskje 1 eller 2 men de forsvinner fort. Jeg har ennå ikke møtt en ann spiller på denne serveren. Jeg er ensom mot alle zombier som ser meg Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Er det nesten aldri noen online på denne server mer ? Hver gang jeg logger inn er det kanskje 1 eller 2 men de forsvinner fort. Jeg har ennå ikke møtt en ann spiller på denne serveren. Jeg er ensom mot alle zombier som ser meg Har vært sånn en stund. Har ikke spilt på en stund pga dette. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 vi har jo server 2 da.... Lenke til kommentar
Django Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Som de andre skriver, vi har OurDayz II, denne serveren vil snart bli faset ut til fordel for en litt modifisert versjon av DayZ. Uansett inntil da burde dere sjekke: Scoreboard oppe @ http://ourdayz.net/leaderboards.php -- Siden er fortsatt under utvikling så titt innom i ny og ne Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 "en litt modifisert versjon av DayZ" ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Viktig melding - les dette, og redd utstyret ditt. Meldingen gjelder siste patch sin overdrevne spawning av kjøretøy. "en litt modifisert versjon av DayZ" ? Det perfekte kan ikke forbedres, men det er vel få som mener at DayZ i sin nåværende form er perfekt? Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Hva med å ha ourdayz 1 med Utes mappet? et veldig lite map, med mye action ingen trenger å laste ned mappet (ligger i Arma2 orginalt) http://www.youtube.com/watch?v=ZaJ0_pWjWA0&feature=relmfu Endret 11. september 2012 av whipslash Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Utes var jo gørr kjedelig i lengden. Spiller heller BF3 eller CS skal jeg ha action. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Som Xstasy sier, vi kommer til å fase ut OurDayZ I å bytte det ut med et annet kart. Vi har ikke bestemt oss helt for hva slags kart. Eneste krav er at det er kompatibelt med private server versjonen vi til enhver tid kjører. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Er takistan kompatibelt? jeg har ikke prøvd det enda, men det ser også litt spennende ut det er endel nye vehicles og våpen der også. Problemet er vel bare at det er så himla store avstander mellom ting Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvordan står det til med OurdayZ III? Den har vært nede de siste dagene. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Takistan er kompatibelt, og er en av alternativene vi tester ut. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hello folkens. Siden aktiviteten på DayZ og OurDayZ er blitt mye mindre de siste ukene kommer vi til å stenge ned OurDayZ I, og flytte OurDayZ III over på samme dedikerte som OurDayZ II. Jeg tenker å stenge ned OurDayZ I kl 17.00 i dag. Videre regner vi med å flytte OurDayZ III over til ny server i morgen kl 17.00 - 18.00 Dette gjør at vi sitter igjen med en dedikert server som ikke brukes til noe for øyeblikket. Hvis det er noen ønsker om server til noen spesifikke spill så er det bare å sende PM så kan vi vurdere om vi kan hoste det igjennom våres nettverk. Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hello folkens. Siden aktiviteten på DayZ og OurDayZ er blitt mye mindre de siste ukene kommer vi til å stenge ned OurDayZ I, og flytte OurDayZ III over på samme dedikerte som OurDayZ II. Jeg tenker å stenge ned OurDayZ I kl 17.00 i dag. Videre regner vi med å flytte OurDayZ III over til ny server i morgen kl 17.00 - 18.00 Dette gjør at vi sitter igjen med en dedikert server som ikke brukes til noe for øyeblikket. Hvis det er noen ønsker om server til noen spesifikke spill så er det bare å sende PM så kan vi vurdere om vi kan hoste det igjennom våres nettverk. nei påkker, hva med meg ? Jeg som har lagt så mye tid i OurDayz I de siste ukene, samlet gear funnet camps og lagt meg skikkelig inn i serveren og håper på at den ville vokse igjen. Jeg har vært fornuftig, smart og kost meg glugg ihjel hver gang jeg har vært på serveren. jaja, får vel legge meg 100% i 2'ern davel :c Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 OurDayZ I er nå offisielt nede. Den blir nok ikke åpnet igjen før DayZ standalone kommer ut en gang. Vi inviterer folk til å bli med på OurDayZ II istedetfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå