DanteUseless Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Noen plan om å få restarta den så vi uten et liv kan få spilt? Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Noen plan om å få restarta den så vi uten et liv kan få spilt? +1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Noen plan om å få restarta den så vi uten et liv kan få spilt? +1 Er den ikke oppe da? Mulig man må logge inn to ganger. Endret 1. september 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ingen som spiller på denne serveren da ? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Server 2 er jo langt i fra full så jeg har tatt den slutningen at det er bedre å fylle opp en server først.. Altså den de fleste spiller på.. Tror mange andre tenker det samme Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Herlig. Vet ikke om dette er serveren sin feil, men uansett. Spilte idag, i sikkert 4-5 timer, samla opp råmye gear og explora ganske mye. Logga inn nå. Sto bare "Korka was killed" nederst til venstre, også spawna jeg i wilderness, uten noe rundt meg. Hva faen.... Bortkasta tid ass Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Veldig kjedelig, føler med deg! Perfekt tid til å starte på Server 2 da Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jævla dritt. Hver gang jeg spiller på server 2 så dør jeg. Fordi jeg ikke finner noen å teame opp med. Rekker så vidt å finne meg en Lee Enfield før jeg dør Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Jævla dritt. Hver gang jeg spiller på server 2 så dør jeg. Fordi jeg ikke finner noen å teame opp med. Rekker så vidt å finne meg en Lee Enfield før jeg dør Vel, er ikke så rart at du ikke finner folk ingame, da de fleste har en gruppe å spille med allerede. Foreslår at du skriver i LFG tråden på forumet og at du henger i LFG kanalen på Teamspeak serveren. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Haha, hvem var det jeg loota i Northwestern airfield? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg og noen kompise fant endelig en bil igår (pickup) også hadde vi buss som vi fant ved stranda. Rett etter vi fikset pickupen, så klarte han ene kompisn min og kjøre over en hjul eller noe som lå på veien, da sprengte bilen, og jeg og han kompisen døde av eksplosjonen, også kom det en (Roy eller martin? ) Og drepte han med bussen. Var veldig random at du/dere var der akkurat da vi klarte og kræsje, da det var kun vi 3 og dere 2 på serveren. Vi var vell ganske midt på karte også. xD Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II). Endret 3. september 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva er settingene på disse serverene? Er det nameplates f.eks? Hater nameplate. Gjør det mye enklere å bli sett/se andre spillere, og gjør det også mye enklere å snipe, med tanke på at det står hvor langt unna spilleren er. Lenke til kommentar
Django Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva er settingene på disse serverene? Er det nameplates f.eks? Hater nameplate. Gjør det mye enklere å bli sett/se andre spillere, og gjør det også mye enklere å snipe, med tanke på at det står hvor langt unna spilleren er. Nameplates er av Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Skjer med at det ligger titalls med rifler i en haug utenfor barracksen på NWAF? xD Lenke til kommentar
Django Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 OurDayzCommander er under utvikling, sjekk ut: http://ourforums.net/threads/ourdayzcommander-is-in-making.127/ Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Noen som kan sende PW til meg? Sendt melding til trådstarter men han svarer ikke. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Noen som kan sende PW til meg? Sendt melding til trådstarter men han svarer ikke. Beklager det, var en glipp fra min side. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Beklager det, var en glipp fra min side. Konge, takk. Er det samme passord på alle serverne? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Beklager det, var en glipp fra min side. Konge, takk. Er det samme passord på alle serverne? Eneren har eget passord, resten har det samme. Kan sende deg passordet til toeren og treeren på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå