Sitoy Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei! Kjøpte nylig Battlefield 3 og har nå installert og oppdatert alt som er, men hver gang jeg prøver å joine en server via http://battlelog.battlefield.com/bf3 så blir den stuck på "Joining server...". Har prøvd å finne ut selv hvordan man løste dette, men ingen av de tingene jeg har prøvd har funket. Noen som vet hvordan man fikser dette? Har helt ny PC med GTX 670, i5 3570k 650w strømforsyning osv, så det burde ikke være noe galt med den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Brodern min kjøpte seg akkurat ny pc og hadde noe liknende problem. Det han gjorde for å fikse det var å logge seg inn på ruteren og skru av UPnP. Er ikke sikkert det funker for deg, men kan jo prøve Endret 29. august 2012 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Flashlight Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Sliter med nøyaktig samme problem. http://battlelog.bat...25041970555/26/ Prøvd så og si alt... Når jeg kikker i task manager etter å ha trykket join server, ser jeg bf3.exe går opp til rundt 43.000kb minne før den avsluttes. Ingen feilmelding eller noe.. Endret 29. august 2012 av Flashlight Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 I tillegg var det en i en tråd jeg så her istad som hadde gått på Origin og trykt repair Battlefield eller noe, og det hadde funka fint etter det. Kan jo være det funker? Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Ja, kan prøve noe av det, takk. Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Å reparere Battlefield 3 funket, tusen takk. For de andre som skal prøve; den var stuck på 100% ganske lenge, men den ble ferdig til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå