dordar Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei, Jeg satt inn noen nye harddisker i min stasjonære pc med Fractal Design Define R3 kabinett og Asus P8z68-V Pro hovedkort. Eneste måten jeg klarer å boote av/på pcen nå er å trykke på knappen på hovedkortet.. for nå fungerer ikke knappen på kabinettet lengre. Knappen lyser så snart pcen er på så jeg tror alt skal være i orden, men forstår bare ikke hva det kan være. Er det noen som forstår seg noe på dette? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Sikker på at kabelen sitter skikkelig i? Husker jeg rett er det separate kabler for lyset og selve knappen (men nå har jeg ikke tukla borti det der på en lang, lang stund ) Lenke til kommentar
dordar Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Sikker på at kabelen sitter skikkelig i? Husker jeg rett er det separate kabler for lyset og selve knappen (men nå har jeg ikke tukla borti det der på en lang, lang stund ) Kan liksom ikke se noen løs kabel annet enn en strømkabel som kommer direkte fra ocz modstream 600W (strømforsyningen..) men den tror jeg skal være sånn. Blir sprø! Lenke til kommentar
jorfo97 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 sikker på at på knappen er koblet til riktig sted på panelet der forsiden av kabinettet er koblet til? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Helt merkelig kan se ut som om kontakten hadde løsnet litt når jeg tok på dekselet.. Nå fungerer det iallefall led+ og led- heter kontaktene dersom noen andre skulle oppleve samme problem. Fantastisk raskt svar på dette forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå