Tubaole Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei Jeg har lastet ned Googles GPS-tracker (usikker på hva den heter) til en telefon med Experia. Virker som om dette fungerer godt, men jeg lurer på om det er mulig å kalibrerer høydemålingene. De viser alt for høy høyde. Ole-Jacob Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nøyaktig navn på programmet er nødvendig. Generelt så er høydemåling via mobilens gps ikke veldig nøyaktig. Lenke til kommentar
Tubaole Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Det er Google spor 2. 0 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Google Spor fungerer dårlig etter oppdateringen til 2.0. simong - 1. september 2012 - Samsung Galaxy S2 med versjon 2.0 Den nye updaten ødela mye Før den siste updaten hadde jeg glatt gitt dere 5 sjerner. Nå er menyen helt for jævlig og navigere seg i. Og mobilen min klarer ikke å kalibrere sattelittene i programmet etter denne updaten. Takk for at dere har ødelagt noe som fungerte! :-( -------------------------------------------------------------------------------- Eindride - 31. august 2012 - HTC Sensation 4G med versjon 1.1.14 Bad update. Luckily I found a backup of a old version (1.1.14) and installed it . Google has to fix the UI after last update! Please write comments here if there comes new updates that works and looks more like the old versions. -------------------------------------------------------------------------------- Bjørn Ole - 9. august 2012 - HTC Desire med versjon 2.0 Used to be excellent, sadly this is not the case anymore The last update was a disaster! The previously nice interface and statistics display is ruined and crashes occur frequently. What happened? -------------------------------------------------------------------------------- Ragnar - 5. august 2012 - HTC Explorer med versjon 2.0 Huffhuffhuff Var kjempebra, men så kom noen endringer, og da ble det bare sorgen. Adios amigos.... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Husk at høydemåling basert på GPS signalet kan gi svært unøyaktige resultater. Det kan lett være avvik på titalls meter til hundrevis av meter. I tillegg kommer spørsmålet om "hvilken" høyde er du på jakt etter? Faktisk høyde over bakkenivå, høyde over havnivå, eller høyde over den matematiske jordoverflaten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå