SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Fanken har eg gått glipp av dette? Damn it!! :x Anyways selv har eg "vervet" 6 stk til å bli sof2 fans. Skal muligens ha en liten sof2 lan denne helgen der det blir 5-7stk som skal spille hos en kompis. Hvis ikke blir det fylla Edit: eller kanskje begge deler Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 KOmmer du på Oslo Lan snow dog? Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 ja men da sier vi det da, da har vi 2 fra 182.. la oss bestemme en dato når vi har nok folk. I mellomtiden kan dere øve på å klatre kopier denne lista og legg til navnet ditt i bunnen: z0u BoRsE HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 KOmmer du på Oslo Lan snow dog?Nope tviler siden eg ikke har en krone og eg bor i bergen. Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 så du vil ikke melde deg på altså snowdog? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 så du vil ikke melde deg på altså snowdog?Nope sorry. Way for langt for meg å reise og er som sagt helt blakk. Har 300kr i kontoen men de skal brukes opp på fest denne helgen. Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 bare kopier denne lista og legg til navnet ditt i bunnen du z0u BoRsE HalTan gir nå langt ****** i oslolan ^^ Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 zOu... denne ideen her: GIKK I VAFFEL JERNET! SLETT TRÅDEN ! DAM DA DA! SLETT TRÅDEN! DAM DA DA Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 *overse dumme komentaren til borse* Kopier lista og legg til deg selv på bunnen, jeg kan godt vente et par måneder med at folk melder seg på. z0u BoRsE HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 z0u BoRsE HalTan SnowDOG_ Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 *bump* Kopier lista og legg til deg selv på bunnen z0u BoRsE HalTan SnowDOG_ Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 *overse dumme komentaren til borse* Kopier lista og legg til deg selv på bunnen, jeg kan godt vente et par måneder med at folk melder seg på. z0u BoRsE HalTan HAHAH ! DAM DI DI DAM! Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 på tide å få igang tårnet eller ?? men en ting, man sklir jo av når man står oppå hverandre da... så vi må være kjappe for å få det til å bli høyt.. ? hvem er med på å lage et til helgen ? jeg holder server... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 http://iglooivan.mine.nu/forum/screenshots...s/finallycs.jpg Lignende bilde fra CS Haha! Der skal siste ha HE og blåse folket nærmere himmelen! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 http://iglooivan.mine.nu/forum/screenshots...s/finallycs.jpg Lignende bilde fra CS Haha! Der skal siste ha HE og blåse folket nærmere himmelen! HELLIGE MOSES!!! OMG! SERR??? IKKE FAKE? shit ass! SIER LITT HVA CS GEEKS BRUKER TIDEN SIN PÅ! LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå