NearUchiha Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hei. :-) Jeg kjøpte et PC spill som heter Dead Island og installerer det via Steam, også har jeg kommet til der hvor jeg må skrive inn produktkoden for å fortsette (se bilde). Jeg finner ikke der hvor produktkoden står, så jeg prøver å skrive inn aktiveringskoden for å sjekke om det er samme, men da får jeg beskjed om at den koden har allerede blitt aktivert av en eksisterende Steam bruker (se bilde). Jeg har ikke registrert det med den koden med en annen bruker, det er jeg helt sikker på siden jeg akkurat kjøpte spillet, hvis ikke det er samme aktiveringskode som det er på et annet spill? Kan det være en mulighet? Tusen takk på forhånd! :-) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Aktiveringskoden skal være unik, det er litt av poenget. Har du spillet i listen over spill i Steam? Isåfall skal du vel bare kunne åpne det uten den boksen der? Prøv det. Hvis ikke tror jeg at jeg ville kontaktet Steam support Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Nope, det er bare et spill der, the elder scrolls 5 skyrim. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Du kjøpte spillet nytt i butikken, men du finner ikke produktnøkkelen? Står normalt bakpå brosjyren Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Bare glem det, jeg fikk bytta det ut med en versjon som funker, tusen takk for all hjelpa. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå