Terje Solfugl Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Kvinand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 OK bilde av anden . Men det framstår en smule mørkt. Det virker ganske enkelt til å være en del undereksponert. Har du mulighet for å korrigere? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Et flott bilde av kvinanden Terje og v2 er best eksponert Mvh Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Enig Slettamann, en V2 er lagt ut..poenget her er egentlig bare å vise hvor vanskelig det er med de kritthvite fuglene som også har desto flere innslag av dunkle elementer.. bildet har også en del støy i forstørrelse, men som sagt ikke i mitt fokus denne gang . Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Tusen takk Leif Ha det flott der oppe langt i nord..savner Sørøya ikke så langt ifra deg, vært der og fisket . Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Tusen takk Leif Ha det flott der oppe langt i nord..savner Sørøya ikke så langt ifra deg, vært der og fisket . Hei Terje ! Har vhert en flott dag på Andøya og då en flott kveld med himmel i mange farger og en hval som spolats iland ved Bleiksstranden. Vhar der og knispet noen bilde. Høres fint ut med Sørøya og får se om det blir en tur dit i framtia ? Ha en fin vecka videre med hilsen Leif Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 enig i at slike kontrastfulle fugler er veldig vanskelig.. her kunne du sikkert brukt litt fill light.. det hvite ser for meg korrekt eksponert ut. samme problem er på lundefugl, spessiellt når det er litt sol... nærmest umulig å få til skikkelig bra.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Et godt stykke arbeid dette! Gode detaljer både i det hvite og det mørke er jo ikke det enkleste å få til! V2 likte jeg veldig så godt! :):) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg