ilpostino Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg skal på en 3+ ukers ferie til Storbritanien og Irland i høst. Planen er å fly til London og hjem fra Dublin. Tips til hva jeg bør se? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Har vært litt rundtom, men vil fremheve 2 destinasjoner som jeg likte best: -Scilly-øyene. Ta tog til Panzanze og båt ut til øyene. Det er viltguider på båten som forteller om alt man kan se underveis. Subtropisk klima kombinert med engelsk hagekunst. Spesielt lite og idyllisk samfunn. Hvaler, delfiner og ludefulg. http://picasaweb.google.com/robertaas/ScillyCornwallJuly2010 -Edinbourg. Mellomstor universitetsby med mye historikk og veldig aktiv for kultur, sport og uteliv. Mye fin natur lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 vil du anbefale å reise rundt med tog eller buss på den turen egentlig? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Folk er forskjellige, men rundt om på hovedøyen ville jeg brukt tog som er godt utbygd. Det er jo en god del å få med seg mellom London og Edinbourg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå